Gå til innhold

tykk på stranda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg som er litt tykk (veier 83,5 er 163) har store bryster, stor mage, stor (desverre litt slapp) rompe og tykke lår. Legga er mer slanke

Masse celluitter snufs....

Hva kan jeg ha på på stranden? Trenger noe som dekker (uten at jeg skal være fullstendig tildekt da) Har små barn å springe etter og da føler jeg meg ikke vel med å løpe rundt i en badedrakt eller bikini.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt meg et badeskjørt =) Kjempegreit! (selges på ellos, og en del vanlige butikker)

Så går det jo an å ha på badedrakt, den holder jo ting litt mer på plass enn bikini!

Skrevet

Altså, badedrakt med det skjørtet rundt var det jeg prøvde å komme fram til =)

ano over her =)

Skrevet

Jeg veier 105 kg og er 175 cm høy.

Jeg bruker badedrakt eller bikini, og skal jeg løpe rundt (uten å bade) drar jeg bare på meg en sommerkjole.

Men shorts og t-skjorte er vel ett alternativ?

Skrevet

Du kan jo kjøpe sarong/sjal som du knytter rundt livet, og bruker sammen med badedrakt/bikini? Da dekkes rumpa og øverste delen av låret og du ender opp med å se myyyyee bedre ut enn de damene som bruker avklipte olabukser og store tskjorter på stranda. (har ei venninne som kjører sistenevnte stil og ikke skjønner at da trekkes hvertfall oppmerksomheten mot størrelsen hennes..)

Skrevet

Kjøp en lekker sarong og knyt i livet :-) den kan du brette til sides når du soler deg, men når du reiser deg kjapt opp for å løpe etter småtroll så faller den fint på plass og dekker det du vil skjule på lårene, men viser frem stramme fine legger :-)

Nyt sommeren :-)

Skrevet

En enkel solkjole, eller en flortynn tunika?

Skrevet

får nok lete etter sarong da. Hehe måtte le av kommentaren din ang. avklippte jeans og stor tskjorte; har nemlig brukt det ofte før, men alltid følt meg som en slask i det. Men har rett og slett ikke hatt bedre vett. Nå blir de gravlagt for alltid! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...