Gå til innhold

Noen som vet?? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er nå inne i min første pp :) Fikk første ordentlige mens etter slutt på piller torsdag 6 mai. Er de noen som vet ca når jeg skal ha el da?? Er jo ikke helt sikker på hvordan syklusen min er nå. Men fikk mensen når jeg skulle hatt den så tror syklusen min er på ca 28 dager :)

Hilsen meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Hvis du går inn på Bli gravid oppe på verktøylinja finner du el-kalkulator. Da jeg tastet inn opplysningene dine, kom dette opp;

Din fruktbare periode er: 17. mai 2010 - 22. mai 2010

Blir du gravid i denne perioden, er anslått termin 11. februar 2011

Skrevet

Den blødningen du fikk etter pilleslutt er jo den bortfallsblødningen du ville fått om du skulle fortsette på pillen. Det er dessverre ikke alltid så enkelt som at man kan regne normal syklus etter denne blødningen.

Noen er imidlertid så heldige at de går rett inn normal syklus, andre bruker lengre tid.

Jeg fikk eggløsning 3 uker etter at jeg sluttet på pillen, og fikk etter det normal syklus.

Hvis du vil ha en sjanse til å bli gravid allerede nå i første pp, ville jeg satset på å ha hyppig sex(annenhver dag) gjennom hele syklusen. Neste syklus vil du trolig ha mer kontroll på. Har du 28 dagers syklus har du trolig eggløsning midt i, ca dag 13-14. Det beste da er å ha sex annenhver dag fra dag 10 til dag 18.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...