3skjønne_vidundere<3 Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 ....litt spåing/gjetting?? Jeg skal på ordinær UL imorgen og vil vite kjønn, men hva tror dere? oppdaterer i morgen. -Har ei jente og en gutt fra før -Har vært mye kvalm frem til uke 11 -liker både salt og søtt -drikker plutselig flere kopper te om dagen -ikke lyst på sjokolde i det hele tatt -grinete og trøtt -litt småødemer i beina-uke 18 -halsbrann, men mye mindre enn de to forrige sv.skapa
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Hmm.. Jeg tipper gutt! Og lykke til i morgen!
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2010 Blir spennende i morgen.. håper den lille ikke gjemmer seg da. Noen fler som vil sammenligne med sine sv.skap eller bare gjette?
MammaTilToTette + spire Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Jeg tror kanskje det er en gutt:) Litt fordi noen av symptomene du har denne gangen er lik mine og jeg venter gutt denne gangen. Men det trenger jo ikke bety noe... Masse lykke til i morgen:)
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 kanskje jente første svangerskap fikk jeg jente. var kvalm til 8. mnd og veldig glad i appelsin, halsbrann og bekkenløysning. nå vet jeg ikke ennå er kjempe kvalm ingen matlyst. glad i cola og salt og lakris ifg kinesisk fødselskalender skulle jeg få jente sist, å det stemte. denne gangen skal eg få gutt ifg det. så vi får se lykke til
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2010 bare noen timer igjen...klarer knapt vente...nå husker jeg hvordan det er å være barn på julekvelden, hihi ;-)
lillespire08+10 Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 Heia! Fikk dere vite kjønnet? Hva ble det? Jeg tipper gutt!
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 12. mai 2010 Denne lille lå litt kinki til så det var usikkert og vanskelig å se kjønn. men jordmor trodde mer på jente enn gutt. Skal tilbake til uka, så da håper jeg lille bebis ikke er så sjenert;-) Men jente er jo morro,da blir storesøster hvertfall glad:-)..vi gleder oss virkelig uansett hva det blir. Men det er så spennende med dette kjønnet uansett;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå