Gå til innhold

Nå ble jeg litt nysgjerrig, noen av dere som har prøvd pileflett?

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Skal si det har vært aktivitet her i helgen! Trodde gartnerlosjen holdt seg utendørs, jeg!?! Blie helt inspirert av pile-innleggene, er dte noen av dere som har gjort det? Jeg trenger et gjerde..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he, det pilesnakket var faktisk noe gammal morra som luten gravde fram... Og dessverre har jeg det bare i kjeften, det eneste jeg kan skryte på meg å ha flettet er en slik:

http://www.norsknettskole.no/fag/ressurser/itstud/h99/tresloyd/peddikku.htm

Men belgisk gjerde skal jeg absolutt ha en gang. Og da skal jeg ringe til Fru Pil som bor på Jæren for å få ekspert råd. Ellers lagde de et på Grønn glede på nrk i fjor, så det ligger sikkert i arkivet!

Gjest amandine
Skrevet

Kult! Det var abfab! Jæren høres ut som plan jeg kan leve med jeg også, i og med at gubben er mye i Stavanger og jeg har mye slekt der.. Fant litt fint på nettet når jeg gåglet belgisk gjerde, skal tro om det kan funke hos meg? Og en hytte... Nei nå ble jeg helt inspirert! Tenk opp mot veien en blomstereng og et sånt gjerde, med en ekte løvhytte nede på plenen... Akk nå tar det av! Som sagt: ABFAB!

Skrevet

HVis du er i det omraadet, altsaa Stavanger , saa er det en del slike tunnelser, gjerde og hytter som er flettet og staar i den bitte lille skogen en passerer paa venstre side paa vei opp mot dalsnuten.

Er kjempe masse flott der hvis du vil bli inspirert i "real life"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...