Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Skrev et innlegg om dette i går, men fant det ikke igjen... Var på ordinær ul der jeg møtte en sur jm som ikke var så spesielt interessert i å sjekke kjønn, men gjorde det til slutt da. Da vi spurte om kjønnet, sa hun at det såg ut som en jente. Spurte igjen om det var trygt å kjøpe jenteklær, da sa hun at hun ville ikke ha skylda viss det var feil, men etter det hun kunne se så såg det ut som en jente. Hvordan vil dere tolke dette? Er det en jente? Eller tror hun at det er en jente?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Da jeg var på ul sa de at de aldri sier 100% sikkert med jenter for det er lett å ta feil
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Ville tolket det som at hun ikke umiddelbart så tegn til at det er gutt i hvertfall, og dermed mest sannsynlig jente. Tror kanskje jeg ville tatt en ekstra UL (privat) før jeg hadde shoppet for mye rosa, eller bare shoppet det meste i nøytrale farger og noen få jenteklær.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 På 3D UL i uke 28 med nr 4 var hun som tok UL'en 100% sikker på jente, så de sier det av og til. Var veldig tydelig med 3D da.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Hvorfor ikke kjøpe noen nøytrale klær i den minste størrelsen og heller shoppe når ungen er født? Fatter ikke hvorfor folk på død og liv skal kjøpe rosa eller lyseblått før ungen er født...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Er det virkelig så vanskelig for deg å forstå beskjeden fra jordmor?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 HI her.. Vi såg ihverfall ingen ''tissefant'' mellom beina, det gjorde vi lett med sønnen vår på ul. Babyen hadde heller ikke navlestrengen mellom beina på ul nå heller.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 I ettertid så ble jeg usikker på det hun sa. Om hun var usikker på om det var jente, men at hun trodde at det kanskje var det. Eller om hun var nesten helt sikker på at det er en jente. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke at ''det ser ut som en jente'' da. Såg hun kjønnet eller klarte hun ikke å se skikkelig. Er spm som dukker opp i ettertid. HI
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #9 Skrevet 10. mai 2010 Ville bare høre med dere om dere ville stolt på at det var jente da eller tatt en ny ul? (om dere ville vite kjønnet da og ikke vente til fødselen)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #10 Skrevet 10. mai 2010 Jeg fikk samme beskjed på ordinær uk, at "det ser ut som jente". Jeg turte ikke stole på det, og tok ny ul privat.. Det stemte at det var jente.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #11 Skrevet 10. mai 2010 Takk for svar, tror nok at jeg også kommer til å bestille privat ul, klarer liksom ikke helt å stole på det. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå