nick_342104 Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Gutten min ska feire 5-års dagen med sine venner, ca 10 stk, denne uka. Hva serverer man? Han skal ha Spiderman som tema så skal prøve meg på en sjokoladekake med påtegnet spiderman-figur. Men må jo ha noe mer syns jeg. Han vil ha godtepose og så skal jeg legge sånne remser med svart lakris og jordbær utover bordet som pynt og som de kan spise(en av hver farge til hvert barn)
Zitro Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Håper du får mange tips, pga jeg skal selv ha 5års bursdag om 2 mnd her og guttungen har allerede bestilt starwars kake og macqueen kake! Gubben i huset sa jeg fikk starte å øve nå pga jeg er ingen kakemester :-) He, he.... Ellers når jeg har bursdag serverer jeg pølser og pizza. Av godt etterpå har jeg sjokoladekake, marsipankake, muffis og gele.
erteposen + 4 Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Nabogutten hadde Spiderman tema for et par år siden, og da hadde han edderkopp muffins med lakrislisse ben. De så utrolig ekle ut, og barna elsket dem:) Krokodiller i gele er også ekkelt. Porsjonspizza er jo morsomt, og et greit alternativ til pølser. Tomatsuppe fikk guttene min i helgen, med kjøttboller på tannstikke. Sist Halloween hadde vi potetstappe med små pølser, fingrer, stukket nedi med rød tomatsaus rundt (blod).
Marbella Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Hadde nettopp barnebursdag og da lagde jeg sjørøverkake, muffins, pølser og is og for en gangs skyld ble alt spist opp..........pluss masse godterier, prøver og ta litt hensyn med hva jeg lager med tanke på at en hadde cøliaki, en med melkeallergi og to muslimer som ikke spiser svin:) ble kalkunpølser på dem!
erteposen + 4 Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Her blir det sjeldent servert pølser, i så fall kalkun til alle. De har liksom fått det inn i bhg. at alle spiser samme mat:) Pårørende for de som har-,har hatt- eller skal i Internasjonale operasjoner. Her er en liten liste over hva gutta min har fått servert de siste årene i selskap: - meksikansk gryterett i tortilla eller pitabrød - hamburgere eller fiskeburgere - kjøttboller og pasta med pesto - kjøttboller og tomatsuppe - pizza i ulike varianter (hel, porsjons, pirog, snurrer osv.) - pølser og potetstappe - taco - lasagne - barnetapas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå