prekæs Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Er det noen her med barn som har forsøkt å avlegge urinprøve selv? Jeg mener å tisse rett i åpningen på småflasker? Min samling med gamle småflasker som står på do, er herved vasket og områdene rundt er også rengjort. Tror det er noe med guttene mine og tissing sånn rundt omkring. Legger til han tok urinprøve tidligere i dag og trodde vel egentlig han burde fortsette med det:)
Gjest sug lut Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Flire, er det ikke trivelig med tisse-entreprenører? Dine er jo oppfinnsomme, i det minste.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Hvis dere øver hver dag så kanskje han kan komme i guiness rekordbok for sin fantastiske treffsikkerhet i urinering en dag? Bop helte en ganske så full potte med tiss utover hele badegulvet her om dagen. Jeg har vasket gulvet tre ganger etterpå men føler ikke at jeg får bort tisselukta. (Jeg har helt panikk for lukten av gammel tiss, så det er mulig noe av det som henger igjen i lufta hjemme nå er inne i mitt hode..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå