Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har begynnt å slanke meg. Skal ned 7 kg. Følger ikke noen spessiel diet men holder meg på ca 1600 kcal om dagen, vanlig varriert mat. Nå har jeg blitt skikkelig forkjølet med litt feber. Aktivitetsnivået er jo ikke på topp. Hvordan påvirker det slankingen, og er det fare for at det blir værre å bli kvitt forkjølelsen når jeg slanker meg? Noen som vet eller harerfaring?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Så lenge du unngår å trene mens du har feber skal det ikke ha noe å si. Hvis du trener likevel kan du bli dårligere og sykdommen kan vare lengre. God bedring:)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Ingen planer om trening her nei. Vel har jeg lyst til å gå ned noen kilo, men totalt fanatikker har jeg ikke blitt :-).
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Personlig hadde jeg holdt meg til litt mer enn 1600 kc om dagen mens jeg var syk siden jeg føler kroppen trenger litt ekstra energi når den er syk. Trenger jo ikke overspise eller spise usunt, men bar litt mer sunn mat for energiens skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå