....mammatilto... :))) Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Vi legger henne kl.1900 og har gjort det siden hun var 8mnd, men nå har hun begynnt og våkne og gråte opptil 4-5ganger på natta. Tror liksom ikke løsningen vil være og ha henne oppe en time lengre da hun er stuptrøtt klokka sju... noen som har vært der og som kan gi meg noen tips ????
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Sover hun på dagen? I såfall bør vel den duppen utgå. Når står hun opp om morgenen? Kanskje det holder å være litt lenger oppe, f.eks gå på badet et kvarter senere og lese litt lengre historie på senga ... ofte er det overraskende lite som skal til ;-)
Piipii Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Jeg tenkte også det samme som tingeling_80. Hvis hun sover på dagen er det kanskje lurt å kutte ut med det, hjalp ihvertfall for oss:)
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Jeg forstår det sånn at hun bare gråter? Ikke er våken slik at hun skal opp? Datteren vår gjør også det innimellom og jeg har hele tiden trodd at det skyldes at hun drømmer osv. ikke at det har noe med dagsovingen å gjøre..
....mammatilto... :))) Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2010 hun sover en times tid på dagen og har aldri hatt noe problem med og sove nattn igjennom før. I helgen så sov hun ikke på dagen i det hele tatt, men våknet likevel. Hun står i sengen og roper på meg .... jeg går inn og legger henne ned...det kan går 20min så står hun oppreist og roper "mamma tøst" da gir jeg henne vann og hun kan roe seg igjen en stund .... kan gå enda 20 min og hun kan si - " mamma sove inne" som betyr at hun vil sove sammen med oss noe hun ikke får lov til kl.02.00 på natta,men venter til klokka har blitt 06.00 da er det greit. Selvfølgelig så går også pappan inn men da vil hun ikke roe seg så fort som når jeg går inn ..... Tror dere dette er en del av trassalderen ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå