Gjest sug lut Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Kan du komme og måke? *kald, snødepressiv og littebittegrann lei*
Patetica fåkksi Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Hvordan i alle dager kan du fortsatt ha snø hjemme, su gluteo? Vi har jo hatt sommer her i over en måned!?
Gjest sug lut Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Jeg HAR ikke snø. JEG FÅR SNØ AKKURAT NÅ! DET SNØR! MENGDER AV GUFFEN KALD GUGGE!
Patetica fåkksi Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 NEEEEEI du kødder? *samme skrekkslagne ansiktsuttrykk som Oline på gården i 1773 da noen snakket om å ikke døpe den nye babyen*
Gjest sug lut Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Jeg kødder ikke. Takvinduene har snødd igjen - igjen.
Patetica fåkksi Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Her har vi sol og sommer! Jeg skal jo på grillfest i dag for heiteste hel-! Også jeg som skal bruke bunad for første gang på *telle*, 12 år om en uke! *leter på internett hvor jeg kan finne mørkeblå cape og bunadsuggs*
Gjest sug lut Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 Hæh, sol over ælva? Det er fan ikke mulig. Her måtte jeg grave som nøkken på kottet for å finne neste års vinterjakke til ungen, siden årets ble gitt til loppis i går. Det endte med regnklær rund baut, og med ALT under.
Gjest sug lut Skrevet 10. mai 2010 #9 Skrevet 10. mai 2010 aaaaaaaaaaaaah. Vi snakker digre snøkjerringer her. Jeg ser for meg å ha solsikkene inne til de stanger i taket.
Verbena Skrevet 10. mai 2010 #11 Skrevet 10. mai 2010 Jeg å vil ha noen som kan måke.Evnt sette proper i skya så det ikke kommer mere hvit derfra må mange månder! Med terrassen og plena full av snø føler man ikke at det er mai! Vil ha sol å varme takk!
blomstre Skrevet 10. mai 2010 #12 Skrevet 10. mai 2010 Nå er jeg akkurat ferdig med å måke her, og har endelig satt meg ned med en kaffekopp. Har både måket snø (eller måtte i allefall bruke vindusviskerene for å få vekk litt haggl) og jeg har måket unna arbeid som hadde ligget å ventet alt for lenge og som faktisk var utrolig fort gjort å gjøre bare jeg satte i gang! Med en kopp kaffe snart innabords er jeg klar for nye oppgaver og iler til og måker hos venner som trenger det :-) Hadde jeg hatt tilgang til youtube her så kunne jeg sendt deg en link av en pandababy som nyser, den setter i allefall vesla umåtelig stor pris på og hennes latter kan smelte hva som helst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå