Gå til innhold

Kjære Blomstre, er du ledig i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Kan du komme og måke?

*kald, snødepressiv og littebittegrann lei*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan i alle dager kan du fortsatt ha snø hjemme, su gluteo? Vi har jo hatt sommer her i over en måned!?

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg HAR ikke snø. JEG FÅR SNØ AKKURAT NÅ! DET SNØR! MENGDER AV GUFFEN KALD GUGGE!

Skrevet

NEEEEEI du kødder?

*samme skrekkslagne ansiktsuttrykk som Oline på gården i 1773 da noen snakket om å ikke døpe den nye babyen*

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg kødder ikke. Takvinduene har snødd igjen - igjen.

Skrevet

Her har vi sol og sommer!

Jeg skal jo på grillfest i dag for heiteste hel-!

Også jeg som skal bruke bunad for første gang på *telle*, 12 år om en uke!

*leter på internett hvor jeg kan finne mørkeblå cape og bunadsuggs*

Gjest sug lut
Skrevet

Hæh, sol over ælva? Det er fan ikke mulig. Her måtte jeg grave som nøkken på kottet for å finne neste års vinterjakke til ungen, siden årets ble gitt til loppis i går. Det endte med regnklær rund baut, og med ALT under.

Skrevet

Her skinner sola og fuglene synger!

Gjest sug lut
Skrevet

aaaaaaaaaaaaah. Vi snakker digre snøkjerringer her. Jeg ser for meg å ha solsikkene inne til de stanger i taket.

Skrevet

*holder opp et sånt kors mot deg*

Skrevet

Jeg å vil ha noen som kan måke.Evnt sette proper i skya så det ikke kommer mere hvit derfra må mange månder!

Med terrassen og plena full av snø føler man ikke at det er mai! Vil ha sol å varme takk!

Skrevet

Nå er jeg akkurat ferdig med å måke her, og har endelig satt meg ned med en kaffekopp. Har både måket snø (eller måtte i allefall bruke vindusviskerene for å få vekk litt haggl) og jeg har måket unna arbeid som hadde ligget å ventet alt for lenge og som faktisk var utrolig fort gjort å gjøre bare jeg satte i gang! Med en kopp kaffe snart innabords er jeg klar for nye oppgaver og iler til og måker hos venner som trenger det :-)

Hadde jeg hatt tilgang til youtube her så kunne jeg sendt deg en link av en pandababy som nyser, den setter i allefall vesla umåtelig stor pris på og hennes latter kan smelte hva som helst!

Skrevet

Den som skremmer mora si sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...