*enfalmawen* Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Hadde en pose søppel stående ute inatt, har aldri vært et problem før. Men nå er det en måse på verandanen som ikke kommer seg over rekkverket, fordi han er så dum og ikke skjønner at rekkverket er av plast og gjennomsiktig og derfor ikke kan flys igjennom. Hva skal jeg gjøre? Han roter og driter sikkert overalt, men kommer seg jo ikke bort.
Zitro Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Er jo bare å gå ut og hjelpe han over det da vel... den er så redd så den flyr nok bare høyre når du kommer så kommer den seg over.
petite fleur Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 He he, nå måtte jeg le litt :-) Men hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg nok ikke ledd, jeg er livredd alt av dyr, og feite, forvirrede måker vil jeg ikke ha noe med å gjøre. Hadde aldri gått ut på verandaen, men det er meg...
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Enig med Zitara, og du må jo bare gjøre noe.. den kan jo ikke være der. Blir nok skremt når du går ut der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå