Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Hei jenter. På tide med en ny "kødd" Om du er gift skriv - dæsken ta Om du er singel - Lappholmen i dag ? Om du er forlovet - kalkuna Om du er i ett forhold - truseløs ? Denne er forbudt for gutta, la oss se hvor lang tid det før "koden" knekkes :)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Du skal skrive enten "dæsken ta", "Lappholmen i dag?", "kalkuna" eller "truseløs" i statusen din på Facebook. Så skal vi se hvor lang tid det tar før gutta skjønner at "dæsken ta" betyr at du er gift, "Lappholmen i dag?" betyr at du er singel osv. Er du med?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Men hvordan skal noen greie å knekke en slik merkelig "kode"?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 DU som fant på det eller? Har ikke sett noen andre skrive det..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Det er vel alltids noen som klarer det, eventuelt en eller annen jente som lekker det. De har klart det før, da klarer de det vel igjen.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #8 Skrevet 9. mai 2010 Det var ikke mitt påfunn nei, men jeg tror det er helt nytt, altså nettopp startet. HI.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #9 Skrevet 10. mai 2010 Blir folk aldri lei av dette?? Det passer jo bedre på Nettby og andre småungefora...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #10 Skrevet 10. mai 2010 Skjønner ikke vitsen! Det var ikke morsomt første gangen(den med farge på trusa/bh), og det er i alle fall ikke morsomt nå..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #12 Skrevet 10. mai 2010 ser at den nå går på fb. prøver meg jeg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå