Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Var hos legen for en celleprøve. Og da spurte han om jeg var plaget med utflod. Svarte da at jeg ofte hadde litt rundt eggløsning. "Åja, men nå har du jo spiral" svarte han. Så sa jeg "jeg har vel eggløsning selv om jeg har spiral". "hehe, nei" svarte han. Er det jeg som har helt missfortsått eller? Har man ikke eggløsning som normalt ved spiral?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Jo man har eggløsning ved spiral, merkelig at en lege kan si noe sånt. Spiralen forhindrer eggene i å feste seg, ikke i å løsne.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 det kommer helt ann på om man har hormon eller kobber spiral.. kobberspiral da har man eggløsning som vanlig.. hormonspiral hindrer eggløsningen..
Gjest Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Hormonspiral skal hemme både eggeløsning og at egg fester seg, men det er ikke umulig å ha eggeløsning for det.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Ok, jeg har hormon. da var han ikke helt inkompetent da (bare litt:p) hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå