Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Synes jo selv at de metall-matboksene m gammeldags motiv er veldig søte, men plastboksene er kanskje hakket mer praktisk med tanke på vask osv?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Me tanke på vask etc så er plast mer praktisk ja, men det går jo an å pakke maten inn i matpapir da og legge den inni metallboksen!
erteposen + 4 Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Jeg foretrekker plas til bruk i bhg og skole, men de i metall er søte. Pass bare på at den du kjøper i metall kan vaskes i maskin, om du er like lat som meg. De fra blafre går ikke i oppvaskmaskin, og jeg vil kunne kaste matboksen rett i "min beste venn".
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Tenk store plastbokser som du kan få plass til mindre beholdere. Da kan du ha skiver/musli (u/melk)/omelett/havregrøt på ene siden og så en/to beholdere med alt det en liten tass vil kunne trenge på skolen på den andre siden (oppskjært frukt/bær, grønnsaker, egg).
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2010 hehe, ja det er nettopp det m vaskemaskin jeg også tenkte litt på. Kanskje best å gå for plast da ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå