Gå til innhold

Robert er dømt til uaktsomt drap - Støtteaksjon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De 300 000 er et arbeidsgiver ansvar og hvis han driver eget firma burde han ha hatt forsikring. Har han anket?

Gjest sug lut
Skrevet

Hvem er han dømt til å drepe, da?

Skrevet

Gliiiis. Det manglet bare at det ble skrevet "støtte aksjon"

Skrevet

hahahahaha

Dagens morsomste Sug Lut;-)

Herlig

Skrevet

Jeg stiller meg forundrende til at forsikringsselskapet ikke dekket erstatingskravet.

Skrevet

Var visst egentlig et erstatningskrav på 400000,- men han fikk 100000,- av forsikringsselskapet.

Skrevet

Skulle likt å lest dommen.

Merkelig at ikke arbeidsgivern har måttet punge ut!!

Skrevet

Det var et regress krav ... her er det mange detaljer vi ikke får.

Skrevet

Så fælt at man kan bli idømt å drepe noen - hvem skal velge offer, drapsmetode og tidspunkt liksom? huff, trodde vi levde i et demokrati...

Skrevet

Hvodan skal han drepe noen da- står det noe om det?? Påkjørsel i gangfelt, fyllekjøring, Glemme strykhjernet i noens hjem?

Skrevet

Hmm,vanskelig den der altså. Uaksomt så kan han jo ikke planlegge det heller:-P

Skrevet

Har fulgt denne saken, og synes det er helt forferdelig. Mener at syklister ikke har noen ting langs trafikkerte veier å gjøre der det er tungtrafikk. Har selv en mann som er yrkessjåfør som har angst for at han skal skade eller drepe noen i trafikken. En annen ting er alle de som begår selvmord ved å kjøre rett i front på storbiler med vilje. En bekjent av min mann opplevde dette i fjor, og det er ikke rent skjeldent det skjer heller i følge mannen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...