Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Jeg er fullt klar over at det er det indre som teller, og at man i mange tilfeller faller for det helt motsatte enn det man "liker". Her skal vi frem til det man "liker" i utgangspunktet. Det man gjerne drømmer om når man fantaserer litt;) Jeg liker fotballspillere, basketspillere og rappere. Andre eksempler på "katogorier": * Uniformerte (brannmenn, lege, politi, matros etc..) *Håndballspillere evt. andre idrettsutøvere *Artister (rockere, boyband'ish..) *innvandrere *Menn i dress/bunad *Tatoveringer Du kan selvsagt få velge helt selv, utenom denne listen også! =) Evt; *Høy, middels, lav. Lys, mørkere, mørkest hår/øyne. Slank, kraftig, sterk. etc
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Høy, mørk og kreativ er en gjenganger. Har flere fotografer på lista over menn jeg har datet, f.eks.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Jeg tiltrekkes av menn som f.eks er snekkere eller andre mandige yrker der de bruker kroppen og er flinke med praktiske ting. Han kan gjerne ha store hender, arbeidsnever. Ellers liker jeg høye, mørke og kraftige menn. Men ikke sanne bolemuskel menn, men litt muskler er sexy.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Jeg faller lett for : "Bamser" (ikke nødvendigvis kraftige, bare bamseansikt) Fregner og rødt hår, gjerne krøller Ja, jeg vet jeg er litt utenom det "vanlige"...men det passer meg glimrende!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 høye, slanke, senete, lyse menn med talegavene i orden. gjerne litt sjenerte, men morsomme:) og ja-takk til en fin tatovering på innsiden av overarmen
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Menn med laaaaaangt hår og en veltrent kropp.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Hiihi, jeg elsker å drømme/fantasere! Jeg tiltrekkes hvertfall av litt badboys. Jeg vet at de i 90% ikke er noe å samle på i lengden, så derfor er det bare lek med de=) Uansett bør de ha litt kjøtt på kroppen. Muskler er jeg ikke opptatt av, men sterke armer gjør de mer mandige synes jeg! En litt høy mann, med mørt hår og helt lyseblå øyne (Evt brune), et sjarmerende smil og med sterke armer gjør meg skjelven! Hehe Synes også det er greit å se at alle har hver sin smak, og at vi kvinnfolk også gjerne kan tenke på at det har mennene også. Så det er alltid håp, uansett hvordan vi ser ut=) HI
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #10 Skrevet 9. mai 2010 Jeg liker de ikke for høye og i alle fall ikke for tynne. Høye tynne menn med digre adamsepler er det ekleste jeg vet. Kraftige menn som er middels høye, gjerne mørkhårede (men absolutt ingen nødvendighet), smarte, beleste, kvikke i kommentarene, gjerne litt lun humor, gode i senga og misliker turer i skog og mark.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #11 Skrevet 9. mai 2010 Jeg tiltrekkes av smarte, gjerne velutdannede menn som også er hyggelige og sosialt avslappet. Et normalt pent og maskulint utseende er et must, men jeg er mer opptatt av det de har å si. Humor og er ogs[ et must. Jeg tåler ikke snobbete, selvgode, jenteaktige pene "Vestkant" gutter.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #12 Skrevet 9. mai 2010 Det første jeg ser på er øyenbryn... Om de er stygge, femi eller overgrodd så er det turnoff. De må ha en spesiell form og jevnt med hår hele veien. Synes fks Heath Ledger har grusomme bryn og kunne derfor ikke falt for han! (Rest in peace) Sykt, jeg vet det! Utenom det å er jeg ganske altetende:) Men føler at fotballspillere lukter tåfis og synes de er totalt usexye!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #13 Skrevet 10. mai 2010 Hehehe.. ler av enkelte kommentarer her:)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #14 Skrevet 10. mai 2010 Mystiske menn som ikke sier så mye eller viser så mye følelser har jeg en tendens å falle for. Gjerne mørk i stemmen, passelig høy, slank og har hårvekst på kroppen.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #15 Skrevet 10. mai 2010 Jeg er 34 år og faller alltid for gutter rundt 29-30. 9 av 10 jeg har datet de siste to årene har enten vært advokat eller ingeniør. De fleste har også hatt en grei lønn og en fin formue. Jeg har ikke gjort noe selv for dette. Noen av guttene jeg møtte, møtte jeg tilfeldig på Rema1000. Jeg holder meg langt unna politi og andre uniformerte yrker. Menn som har humor og er kjekke. Helst pene og med gode manerer. Jatakk til en "vestkantgutt"
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #17 Skrevet 10. mai 2010 "Høye tynne menn med digre adamsepler er det ekleste jeg vet" Ha ha, måtte le godt av den der altså, jeg ser det liksom for meg, og jeg må nesten si meg enig! Hmm..Liker brune øyne pg mørkt hår, gjerne litt bad boy, og feller nok lett for utenlandske menn. Samboeren min er fra Hellas, og type snill badboy, dvs, han ser ganske tøff ut, men er verdens snilleste, omsorgsfulle, romantiske mann jeg noen gang har møtt. Og verdens beste pappa!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #18 Skrevet 10. mai 2010 Intelligente menn med glimt i øyet:-) Høy med vakker kropp og vakkert ansikt. Maskulin mann som tar vare på seg selv. Jeg er ikke så glad i veldig hårete menn.. Om håret er brunt eller blondt er ikke så viktig.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #19 Skrevet 10. mai 2010 Jeg tiltrekkes av muskløse menn med tatoveringer. De må være mørke. (har aldri sett på en lys fyr engang jeg) hehe! De må ha god hygiene og lukte godt. Fint smil, fine øyne også må han være selvsikker..
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 10. mai 2010 #20 Skrevet 10. mai 2010 En høy, mørk, kjekk brannmann er aldri feil! Ellers tiltrekkes jeg stort sett av høye menn, og litt kraftige. Pinglegutter vil jeg ikke ha! Gjerne menn i håndtverkeryrker.
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #22 Skrevet 10. mai 2010 Høye menn er bra, og da de som er litt "matcho", litt bredde og biceps. Mørkt hår og mørke "drukne seg i" øyne skader ikke. Never, ikke puselanker. Ellers så har jeg to kategorier der jeg blir mildere stemt bare pga språk/dialekt: - Franskmenn - Trøndere
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #23 Skrevet 10. mai 2010 Jeg liker leger, politi eller lærere. Tradisjonelle og respekterte yrker. Jeg liker høye menn med blondt hår, frisk hud og knall blå øyne. Jeg er gift med en høy, blond og blåøyd lege..he he..så jeg har fått det som jeg vil, eller så har jeg kanskje tilpasset kravene mine etter hva jeg har fått. Hvem vet:-) Fornøyd er jeg uansett
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #24 Skrevet 10. mai 2010 Min drømmemann fysisk sett er høy, kjekk, mandig og muskuløs. Gjerne håndverkerkropp:) Tynne eller lave menn har jeg aldri likt. Men det viktigste er intellekt og selvsikkerhet. Hvis han ikke "matcher meg" i en diskusjon, at jeg føler at jeg må forklare ting som burde si seg selv f. eks. så mister jeg rask all interesse:)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #25 Skrevet 10. mai 2010 Jeg kan tiltrekkes av både handymenn, menn i dress og med uniform, men absolutt ikke badboys, rappere eller metroseksuelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå