Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er nå 11 uker og legen her på Åse sykehus vil ikke operere han ennå,bare vente å se..Men om han ble blå og brokket ikke lot seg presse inn,måtte han opereres med en gang.. Andre legene på Åse mener at han må opereres.. Stakkar gutten min har store smerter,helt illrød i ansiktet,skjelver,stemmen forsvinner og han får pusteproblem hver gang brokket kommer..husker ikke hvor mange ganger vi måtte på legevakta med ham..Og siden han ikke stopper å gråte,popper brokket ut igjen.. Men hver gang vi gikk inn på venterommet,forsvant brokket igjen.. de første gangene trodde legen vi var overtrøtte og hallusinerte når vi sa (kul i lysken) vi visste jo ikke hva det var... hjelpen vi fikk,var veien til døra..

Er hjerteskjærende å høre smerteskrika hans og ikke kunne gjøre annet enn å trøste... Blir bare så fustrert..Må bare få det ut her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars lillegullet ditt. Hva med å forhøre seg litt rundt om å bli sendt til tr.heim for operasjon? De sender vel stort sett til tr.heim fra åse de operasjonene de ikke har kyndighet til der.

Skrevet

Var på sykehuset igår med barnelegen (3 mnd kontroll) og han sa det var høl i hue at de ikke hadde sendt en henvisning til tr.heim før.. Som du sier,har ikke de barnekirurger på Åse sykeus.. Og som jeg har lest,er at i tr.hem tar de barn under 3 mnd til operasjon,mens her på Åse ville de kun vente å se lengst mulig... Er kjempeglad barnelegen (intensiv overlege på Neonatal avd på Åse) tok oss alvorlig og sendte oss dit..han har kjent lillegutt siden fødselen ( låg 15 første levedager på neonatal avd "ntensiv)

nå venter jeg kun på svar fra tr.heim :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...