PardonMyFrench Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Lyst til å forklare deg? http://www.dinbaby.com/forum/thread/141740329 Du skrev at denne andre greien var en "ny" profil.. Så hvordan forklarer du det like id-nret her da? Hadde jeg vært mer interessert i deg og alle de merkelige navnene dine så hadde jeg nok skullet finne flere.. Er bare helt utrolig hvor full av piss du er... Blir sjokkert
Gjest Nabaat Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Herregud, hva er poenget med dette???? Ta det privat da!!
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Hjelpe meg da ... hva så om noen opererer med forskjellige profiler. Var liksom ikke måte på til reaksjon heller.
Full house Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Reaksjonen var litt spesiell ja :-p Men helt ærlig, litt teit å ha flere nick, å sitte å svare seg selv? "Sporty å ta med seg en så liten baby i kirka" og greier? Da er du avhengig av bekreftelser, må jeg si.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 Synes du ikke at det virker en smule hjelp_er_er_gal_i_huet_og_lever_livet_gjennom_dib_så _nåde_dem_som_ikke_er_helt_ærlige å sjekke idnr til brukere? Tviler på at du husker dem alle, så dette må vel være noe du brenner for? Helt ærlig, så blir jeg og sikkert mange andre mer sjokkert over deg som leter opp slikt, for så å ta det opp i plenum.
Gjest sug lut Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 Hvis du vil ha lynsjemobben i gang kan du jo bare legge det ut hos naboen. Du ser ut til å ha mislykkes her. Det er jo ikke akkurat den verste utgaven av "svare seg selv".
Snuppa! Skrevet 10. mai 2010 #9 Skrevet 10. mai 2010 vet ikke hva som har skjedd her, men tenkte litt over svaret hun som sa det var sporty å ha med seg en så liten baby i kirka. Har selv en på 8 uker og ei på 5 år, er jo myyye enklere å ha med seg baby i kirka enn 5 åringen,hehe )
Lille tripsi Skrevet 10. mai 2010 #10 Skrevet 10. mai 2010 Ser også hun kan gå for å vere flere nick ja....forstår ikke helt greia med det. Du virker som en oppegående jente som ikke trenger å gi gode tilbakemld til deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå