Gå til innhold

Kapabel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst til å forklare deg?

http://www.dinbaby.com/forum/thread/141740329

Du skrev at denne andre greien var en "ny" profil.. Så hvordan forklarer du det like id-nret her da?

Hadde jeg vært mer interessert i deg og alle de merkelige navnene dine så hadde jeg nok skullet finne flere.. Er bare helt utrolig hvor full av piss du er... Blir sjokkert

Videoannonse
Annonse
Gjest Nabaat
Skrevet

Herregud, hva er poenget med dette???? Ta det privat da!!

Skrevet

Hæ?

Skrevet

Hjelpe meg da ... hva så om noen opererer med forskjellige profiler.

Var liksom ikke måte på til reaksjon heller.

Skrevet

Reaksjonen var litt spesiell ja :-p Men helt ærlig, litt teit å ha flere nick, å sitte å svare seg selv? "Sporty å ta med seg en så liten baby i kirka" og greier? Da er du avhengig av bekreftelser, må jeg si.

Skrevet

Synes du ikke at det virker en smule hjelp_er_er_gal_i_huet_og_lever_livet_gjennom_dib_så _nåde_dem_som_ikke_er_helt_ærlige å sjekke idnr til brukere? Tviler på at du husker dem alle, så dette må vel være noe du brenner for?

Helt ærlig, så blir jeg og sikkert mange andre mer sjokkert over deg som leter opp slikt, for så å ta det opp i plenum.

Gjest sug lut
Skrevet

Hvis du vil ha lynsjemobben i gang kan du jo bare legge det ut hos naboen. Du ser ut til å ha mislykkes her. Det er jo ikke akkurat den verste utgaven av "svare seg selv".

Skrevet

vet ikke hva som har skjedd her, men tenkte litt over svaret hun som sa det var sporty å ha med seg en så liten baby i kirka. Har selv en på 8 uker og ei på 5 år, er jo myyye enklere å ha med seg baby i kirka enn 5 åringen,hehe :))

Skrevet

Ser også hun kan gå for å vere flere nick ja....forstår ikke helt greia med det. Du virker som en oppegående jente som ikke trenger å gi gode tilbakemld til deg selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...