Gjest sug lut Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Tante Grusom, det anmodes ydmykt om å få adoptere et ord fra ditt morsmål. Satmara blir bedre jo flere ganger jeg hører det. Jeg er rimelig edruelig, pen i tøyet og lett å holde ren. Jeg kan tilby ordet mange hyggelige utfordringer og spennende impulser, samt et stabilt hjem med mange arenaer for fri utfoldelse. Referanser oppgis på forespørsel.
tante grusom master of law Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Vær så god! Jeg stoler på at du tar god vare på det og bruker det med andakt. Et av mine favorittord! Det passer så bra på noen kvinnfolk. Hvis du vil ha et til så er ragata opp i samme gaten. Din jävla ragata! Men det slår selvfølgelig ikke satmara. Måkeskrik: Satmara betyr hespetre fast verre og mer ondskapsfull.
Patetica fåkksi Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Hvordan uttales dette? S-aaaa-tmara eller satm-aaaa-ra?
Gjest sug lut Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Saaaat. Antar det ikke er helt uten forbindelse med satan. Muligens andre ledd med mareritt også, men det er vill tipping? Men tante grusom, hvordan uttaler du ragata?
tante grusom master of law Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Jeg tror satmara kommer av sat=satan. Mara er den kvinneskikkelse som årsaker mareritt. Man blir ridd av maran. Uten å ha noe å henvise til... Satmara uttales rett frem, med trykk på den første aen. Saatmara. Ragata uttales også rett frem. Men med litt mer trykk på den andre stavelsen. Ragaata.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå