Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Aner ikke, men på rema 1000 er pampers babydry bleiene veldig billige så det er ikke sikkert landlord blir så mye billigere!! koster 65kr for litt i underkant av 100 bleier!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Vi prøvde landlordbleiene for kort tid siden (er jo så billig). Jeg ble ikke imponert. For det første er det ikke noe strech i dem, slik som i libero. Og for det andre fikk min sønn skikkelig bleieutslett, noe han aldri har hatt tidligere. Men du kan jo kjøpe en pakke å prøve de. Det kan hende dere blir førnøyd med dem.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Tror nesten man må prøve selv. Vi bruker dem og er veldig fornøyd. Men med pampers fikk han bleieutslett og ble veldig fuktig på huden med en gang han hadde tissa så ble veldig fort sår. Og syns det lukta helt forferdelig og, men libero har vi jo og brukt og vært veldig fornøyd med. Andre liker jo coop sine bleier, og de syns vi og er helt forferdelige. Så det er nok mye smak og behag
Gjest eelis+kian Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Landlord har jeg ikke prøvd, men FirstPrice-bleiene er helt supre. De er de eneste bleiene gutten min ikke har hatt et eneste uhell med, selv om han bruker dem hele natta (12 timer). Også er de jo så billige - 28 kroner for 50 bleier! :-)
Stolt tvillingmor Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Jeg har også forsøkt Landlord, men det ble med den ene gangen. Jeg synes at de kjentes fuktige ut, uansett hvor lenge de hadde sittet på. Jeg er også veldig godt fornøyd med First Price-bleiene! De er bestanding tørre, har god passform, og koster i tillegg 1/4 av prisen til Libero og Pampers. Vel verdt et forsøk, i allefall?
Prish Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Jeg har brukt Landlord mye til begge jentene mine. Har aldri vært noen problemer med de. Meget fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 Aner ikke, men Coop sine bleier er kjempebra og billige. (Coop har eget bleiemerke) Er sånn dobbel pakke for ca 38 kr, og er du medlem i Coop så får du 10 kr avslag på alle bleie pakkene du kjøper der uansett merke. I den str vi kjøper nå er det 44 bleier i pakka og vi betaler 28 kr. I tillegg er både passform perkeft, og vi har aldri hatt lekkasjer!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #9 Skrevet 10. mai 2010 Hos oss er det: Libero - ja Pampers - nja Landlord - nja First price - nei Coop - nei Det varierer veldig fra baby til baby hvordan de forskjellige bleiene fungerer. Jeg har ikke ville utelukke de rimeligste og har prøvd flere pakker av hvert slag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå