Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Jeg og samboeren venter vår første til sommeren. Han er veeeldig glad i sex, og kunne hatt sex flere ganger til dagen, hver dag. Vi snakket om hvor lenge vi kom til å gå uten sex etter fødsel, og han hadde et ganske realistisk syn på det virket det som. Helt til han sa: "Men det blir vel ganske mye runking og blowjobs fra deg da, så jeg gruer meg ikke akkurat!" Jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare jeg. Han vet jeg ikke er særlig glad i å runke han eller suge han, liker det bare ikke noe særlig.. Ser ut til å bli godt med mas etter fødselen visstnok.. Hvordan hadde dere det etter fødselen, før dere kunne ha sex?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Vi hadde sex 5 uker etter fødselen, og de 5 ukene før det var jeg altfor sliten til å drive å suge/ runke mannen min hele tiden....den biten fikk han ordne selv. Han forsto det, selvfølgelig. Han var rimelig sliten selv, så han foretrakk ofte søvn fremfor sex uansett :-)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 haha- 6 uker siden fødsel nå, og jeg er fortsatt hoven og øm nedentil. ser ikke for meg at vi kan ha sex før om mange måneder. AU! Jeg klarer jo så vidt å gå. men det er nok forskjellig fra person til person
Gjest sug lut Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Be ham suge seg sjøl, og om han ikke kan, er det jo hans egen feil.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 HÆ? Etter fødselen, når du ikke er interessert i den delen av samlivet for en kort periode, er det for svingende ikke ditt ansvar å sørge for hans utløsninger!!! Med mindre du er født tidlig på 1900-tallet, eller er en importert russisk hore. (Ikke at russiske kvinner er mindreverdig, men en del av disse jentene har sagt ja til en avtale jeg aldri kunne ha gått med på, nettopp fordi jeg er heldig og har vokst opp i trygge kår. Landet var tilfeldig valgt, men ville unngå å skrive Thailand) Ugg. Den type mann er jeg lykkelig for at jeg ikke har barn med (grøss).
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 La mannen din ta nok avnattevåken så blir han nok så trøtt at du slipper noe serlig mar på det omrødet. Vi ventet foresten ca 6 uker.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Det siste jeg tenkte på etter fødsel var sex. Jeg hadde veldig mye annet å tenke på, og var alt for sliten til å bry meg. Mannen tenkte som vanlig på at han savnet sex. Jeg sugde han eller ronket han en gang iblant, før vi hadde sex etter 8 uker. Gjorde det for å slippe mas og hinting. Det nytter ikke å forklare en mann at man er for sliten til å ha sex, siden de kan ha sex uansett hvor sliten de er. Nå har jeg ingenting imot å suge eller ronke han da. Helt greit for å få han til å holde stilt i noen dager.
Bidleba*4unger Skrevet 9. mai 2010 #8 Skrevet 9. mai 2010 Er heldigvis i et forhold hvor mannen har vett til "å ta saken i egne hender". Jeg er ikke ansvarlig for hans lykke.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #9 Skrevet 9. mai 2010 Det er i sånne forhold at noen menn ender opp med å være utro, også blir vi sure fordi at de har vært på annet kvinnfolk. De tok jo bare saken i egne hender....
Bidleba*4unger Skrevet 9. mai 2010 #10 Skrevet 9. mai 2010 Så trist at du har så liten tro på deg selv, anonym 22:56. Hvis du virkelig mener at det er din jobb å tilfredsstille mannen rett etter fødselen, er det din soleklare rett.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #11 Skrevet 9. mai 2010 22:56:Tror ikke du skjønner konseptet "egne hender":p
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #12 Skrevet 9. mai 2010 Jeg lever i den tro at vi har visse behov vi ønsker å få dekket i et forhold, Både mannen og kvinnen. Enten det er i form av sex, omsorg, kjærlige ord, et kyss, en klem. Hvis vi over lenger tid ikke får tilfredsstilt våre behov i et forhold, så vil den ene eller den andre parten bli ulykkelig. Jeg føler ikke at det er min oppgave å tilfredsstille min mann rett etter fødsel hvis jeg er sliten. men hvis man tenker slik om det generelle samliv, så blir det et problem.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #13 Skrevet 9. mai 2010 Hehe, ja, det får han helt klart ordne sjæl! Og her i huset gikk det 6 mnd, så det er sagt.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #14 Skrevet 9. mai 2010 joda: "egne hender" = ronk men hvilken mann vil leve i et forhold som består av bare ronking?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #15 Skrevet 9. mai 2010 Er du dum, eller? Denne tråden gjelder rett etter fødsel. AT du bor sammen med en du må jobbe hardt for å holde på, får være ditt problem. Lag en egen tråd.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #17 Skrevet 9. mai 2010 Å heei Anna Anka, visste ikke at du var her inne!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #19 Skrevet 9. mai 2010 Jeg var så ødelagt i underlivet etter første fødsel at vi ventet i 4 mnd før vi prøvde. Det gikk ikke så vi måtte vente til 6 mnd etter fødsel. Det var fortsatt helt ulidelig vondt, men vi prøvde med jevne mellomrom og han var veldig forsiktig. Var vel vondt i 12-14 mnd før det gikk seg til. Har heldigvis en veldig hennsynsfull mann. Etter andre fødsel hadde vi sex etter 6 uker. Var vondt, men gikk greit. 16 mnd etter andre fødsel måtte jeg ha opperasjon i underlivet for å rette opp skader etter første fødsel og da kunne vi ikke ha sex på ca.2,5 mnd. Jeg var nok mer frustrert enn han. Håper jeg ikke trenger flere opperasjoner der nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå