bolle13 Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Jeg hadde ubeskyttet sex 18. april. Skulle hatt mensen rundt den 26. april. Den har ennå ikke kommet. Jeg har et barn på 2 år. Merket den 23. april at jeg hadde vondt i ryggen, korsryggen og jeg tenkte at det var tegn på at mensen snart kom. Mandag 4. mai gikk det opp for meg at jeg ikke hadde fått mensen ennå. Nå er det søndag og i løpet av denne uken har jeg måtte tisse mye mer. Småkvalm av og til, men ikke så sterkt. Lyst på vann. Og natt til fredag måtte jeg tisse på natta. Jeg har hatt vondt i korsryggen, noe som gjorde at jeg var sikker på at mensen kom snart. Imorgen... imorgen...men den kom ikke. Og det føles som jeg er gravid i magen min. Noe gror, det minner om menssmerter, bare at det ikke slipper taket sånn som det gjør med mensen. og jeg kjenner den følelsen livmoren min kjentes når den trakk seg sammen etter at jeg hadde født mitt første barn. jeg tok en test til morgen idag som var negativ. Men på ettermiddagen i dag hadde jeg et surt oppstøt etter at jeg hadde spist. Har litt utflod nå som er litt gulhvit. Har ikke merket noe særlig forandring i brystene, men kanskje en anelse blodårer som er blitt mer synlig. Da jeg ble gravid med datteren min, merket jeg at jeg plutselig ble bråtørst og blodårer som ble synlig på brystene, samt en følelse av at noe gror i magen. hjelp, er det noen som kan snakke med meg? Jeg vil ikke snakke med noen jeg kjenner i livet mitt ennå.
Fru Tuttemor Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Oi så spennende da:):) nesten så jeg må si gratulerer her Du har jo mye som taler for at du er gravid da:) Men det er også slik at noen ikke får så mye hcg før litt utti,noen uker..så du får gi det noen dager før du tester på nytt noen tar det litt tid med før testen blir positiv bare send en pm om du vil prate mer privat da:)
bolle13 Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2010 Takk for svar. Men jeg er nok ikke gravid. Fikk mensen nå, så smått. >regner med at jeg ikke er gravid da. :( Hadde blitt veldig glad hvis jeg var gravid, men det er helt greit at jeg ikke er det nå. Er overlykkelig for at jeg har blitt det en gang før og har et barn, selv om jeg gjerne vil oppleve det igjen. tusen takk for støtte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå