silkeføre Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Sliter med å snu meg i sengen pga bekkenløsning, og har tenkt å kjøpe meg en glatt pysj. Noen som vet hvor jeg finner en med god plass til magen??
leirbål Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har hatt satengpysj en gang, og vil ikke ha det igjen. Det ble så svett og klamt, selv om jeg er kald av meg om natten. Så jeg ville heller anbefalt sateng laken, evt. også sengetøy. Da har du muligheten til å ha noe mer behagelig rett på kroppen, og du vil kunne snu deg lett.
LettBris Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Ikke bruk penger på pysj, men laken eller dynetrekk/ putetrekk i "silke"! Vet de har noen sånne sett på Jysk f.eks til 75,- eller noe rundt der! Akkurat nå har jeg en gammel "silke"-boxer som har vært sambo sin, som jeg har under rumpa )
Guttemamma75 Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Eller enda bedre - ta kontakt med nærmeste hjelpemiddelsentral og hør om det er mulig å få et skilaken til utlån! Jeg hadde et slikt hele svangerskapet som hjalp veldig godt! Lånes ut gratis i de fleste kommuner!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå