Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Takker for meg. viste seg at det var blighted ovum, altså intet foster. Hatt en grusom helg med fossblødning, sykehus og kunne bli lagt inn for utskrapning men valgte tabletter og reise hjem. Andre med erfaring?

Føler meg tom og "rar" nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Trist at det gikk galt.

Jeg hadde selv to tomme egg i oktober. Ble send hjem etter ul i uke 10 og begynnte å blø samme kveld. Blødde masse! Er de værste døgna jeg noen gang har hatt. Den værste blødningen var første natta , da kom det store klumper og da var jeg jammen glad jeg visste at det ikke var noe foster der. Så gikk det over til en kraftig mens som varte i 3 laange uker...Hadde etterpå veldig varierende syklus, men ble gravid igjen i mars og er nå 8 uker på vei. Var på ul i uke 6 og så da en liten bønne med hjerte som banket som bare det. Håper det går bra denne gangen.

Hadde også en MA i uke 10 (fosteret døde i uke8) i januar 08, ble da gravid igjen i mai og fikk ei skjønn lita tulle i februar 09.

Etter MA en hadde jeg utskrapning og da blødde jeg bare litt i et par dager og så var det rett inn i normal syklus etterpå. Kommer ihvertfall til å velge utskrapning hvis jeg noengang kommer opp i samme situasjon igjen.

Lykke til vennen.

Ta tiden til hjelp, det er ikke noe annet som hjelper.

Sender en stor trøsteklem din vei.

Skrevet

Jeg har nå gått i 4 laaaaaange uker med beskjed om meget mulig Blighted ovum. 1 krt for 4 uker siden så de ikke noe foster, men ga meg to uker for å være sikker + hcg prøver (som steg, men ikke sånn kjempe mye for hver gang).

For 2 uker siden kom jeg da til ny kontroll for å sjekke om det vare en tidlig graviditet el BO. Så fortsatt ikke noee tegn til foster så legen var sikker på at dette dessverre var BO. Ville at jeg skulle komme tilbake om 2 uker, da hun regnet med i løpet av den tiden at det ville komme ut av seg selv. Om ikke så skulle de skrape det ut el gi meeg tabl som støtet ut.

Møter opp i dag for utskraping da det ikke har skjedd noe siden sist. De tar en UL for å sjekke forholdene, men neida......der var det liv gitt. Foster m bankende hjerte tilsvarende 9 + 4 og termin 14 des...... Kan tro jeg og sambo ble sjokka. Så nå sitter jeg her da fortsatt passe i tåka.

Fikk tilbud da jeg ar der for 2 uker siden om å få en tabl da om jeg ville det, men det beste var at det kom naturlig...Så det var bra jeg ventet. Men synes det er så rart at de ikke har sett noe før. Det er jo helt grusomt å gå slik å vente på at ting skal sette i gang å gå så lenge gravid uten at man har noe å glede seg til. Men tenker på hva om jeg hadde takkaa ja til tabl som støtet ut spira mi. Huff og gru. Har PCO så blir ikke lett gravid. Har en sønn på 5 år og ikke brukt noe siden han kom til verden, så jobbet lenge. for denne

Ønsker dere lykke til videre og det tar jo tid å lage noe vakkert:-D Så stå på, krysse fingrene og ikke bena.

Masse klemmer fra meg

Skrevet

Hei

Første gang jeg ble gravid var jeg naturligvis kjempe glad!!! Var på tidlig ul rundt uke 6 men så ikke noen ting bare 3 tomme fostersekker til miun store frykt(trillinger), men njormor sa jag var kommet kortere enn d jeg trodde selv. Var bekymret og tok blodprøver for å sjekke hcg.. Alt var bra på prøvene og de sa jeg ikke måtte bekymre meg, men følte det var noe galt. (eller visste det var noe galt)

Rundt uke 11 begynte jeg å blø littegranne brunt blod, dro på legevakten samme kveld,men ble sent hjem for å komme på ul neste dag... Da så vi 2 tomme fostersekker ikke noe..Ville ikke at typen skulle være med inn så løp gråtende ut derfra=(

Var så utorlig lei meg! var da 11uker og trodde alt skulle gå bra hadde jo ikke hatt noen symtomer....

Måtte på utskrapning neste dag, men klarte ikke å slutte å gråte, fikk derfor være på sykehuset om natten...

Var helt j... følelse å vite at jeg ikke var gravid lengere!

Ble gravid noen mnd senere, men mistet da i en sa i ca uke 5-6... Herregud var da sikker på at jeg ikke kunne bli gravid igjen eller klarte å holde på fosteret. Er ung og sunn så tenkte d ikke skulle være noe i veien med meg.!

Herregud etter dette har jeg vært så utorlig bekymra!

8 mnd senere ble jeg gravid og fødte en frisk liten gutt 9 mnd senere!

Tro meg var bekymret da jeg var på tidlig ul! Men alt gikk bra!

Er gravid på nytt med en lita jente og håper alt vil gå bra. er i uke 21..

Vil bare si til deg Lykke til og HÅPER alt går bra neste gang!!!!! Vet at ikke noe hjelper å si til deg, men det er vanlig å miste 1 eller flere ganger og at man kan trøste seg med at det er naturens beste å få ordnet opp i det selv.... Synes synd på deg som må oppleve dette! og sender deg mASSE TRØSTEKLEMMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Oh, takk for at så mangen har svart!

Visste faktisk ikke at det var noe som het BO før nå.

Har heldigvis barn fra før, tror det ville vert mer skremmende dersom dette var nr1.

Er utrolig sliten (sikkert både psykisk og fysisk) har dere vert det også?

Vil igrunn vente litt med å prøve på nytt nå, svelge litt det som har skjedd.. Ikke lage noen erstatter.

Stor klem tilbake.

Skrevet

Hadde ikke hørt om det jeg heller, men kan tro jeg søke det rast opp på nettet for å finne ut mer om det. Men så var det jo ikke BO alikevel, så sitter her forsatt passe sjokkert. Har også en fra før, en gutt på 5 år, så dette var i tillegg en etterlengtet lilleboro/søster. Så nå er det bare å krysse fingre og ben vidre.

Du kommer nok i en super fart etter m verdens nydelligste lille baby:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...