Gå til innhold

Har du kontroll???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere kontroll før bryllupet?

Vi gifter oss 29.mai og jeg føler igrunn at alt er under kontroll. Det er fortsatt litt som må handles inn, men det viktigste er i boks

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i skal gifte oss 1 uke etter dere, føler at jeg har kontrollen, har likt som med deg litt mså ting som må handles inn, men dette kan ikke gjøres før de siste 2 dagene.

Sitter nå å grubler på om der kan være noe jeg kan ha glemt men kommer ikke på noe, så det går nok bra.

Skrevet

Jeg gifter meg også 29.mai og føler i det store og det hele at jeg har kontroll.. Eneste er at jeg skal sy vest til mannen og gutten min i sånt fint brokade stoff - og det er jeg enda ikke kommet i gang med... Men har fri nå i 2,5 uker fram til bryllupet så det er bare å komme i gang!!!!! Blir masse som skal gjøres siste uka, men det er ting som ikke kan gjøres før da uansett...

Skrevet

Det er alltid mye som ikke kan gjøres før siste uka. Det er jo da det skjer, men så lenge man har kontroll på alt som skal gjøres da og at alt som kan gjøres før er gjort så burde det gå rimelig på skinner.

Jeg skal dekorere kjolen min med litt perler, men det har jeg satt av tid til den uka her. Skoa skal også pyntes litt på og det regner jeg med å gjøre i løpet av idag eller i morra. Vi skal også ned til lokalet der selskapet skal være i løpet av denne uka og prøve oss fram i forhold til bordplassering og telle over glasser.

Det er sannelig mye å tenke på, og det rare er at uansett om noe blir glemt nå så blir man jo gift likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...