Gå til innhold

nytteløst med hold in

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fettet bare legger seg over, hehe. Var evig opptimist idag da jeg skulle forsøke å kamuflere litt av min store mage. fikk den jo flat, men valkene bare forflyttet seg oppover.... veldig rart.... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv en hold in med HØY mindje. Du får tak i det på Lindex blandt annet :) Da holdes alt flatt ;) Det klemmes inn, ikke opp som det gjør med lave hold in.

Skrevet

det har jeg aldri hørt om, så bra da skal jeg prøve det :-)

Skrevet

det er mange som går i samme fella som deg :P Du kan også få tak i singlet med hold in, slik at du kan gjemme vakler på ryggen osv (de som er ovenfor panty/strøpmebukse) Husk at du kan få tak i TRUSE med høy hold in ogsp, det er greit hvia man har slanke lår, og bare ekstra på magen :)

Det beste er å kjøpe en body med hold in :) Det holder inn over hele rekka ;)

Skrevet

takk for nyttige tips.

Må si jeg lurte litt på å få tak i en "hel"drakt,

Skrevet

Det finnes også mange gode (og behagelige) korsett. De holder alt på plass ;-)

Skrevet

Hvor da 22:59?

Skrevet

et OBS på korsett: Man kan fort få "bieform", altså ganske ekstremt timegalss, hvis man har for mye på nedre del av magen iflt midje og øvre del av mage. Jeg får en kul under midjen når jeg bruker korsett, fordi det er så mye mer fett nederst på magen :/ Men hvis man har proposjonale (store) former, så er det knall ;) Jeg sverger til hold in panty/body, det gir med mindre lovehandels:p

Skrevet

Da jeg kjøpte meg en fin kjole til bryllup ble jeg anbefalt en slags sykkelbukse med høyt liv. Den skal helt opp under puppene, og man tar bh utenpå. Ingen trusekanter som viser, og ingen fare for "rullekant" på strømpebuksa. Helt genialt for meg. Husker bare ikke hva den heter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...