Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Var ute på et kjent utested i Bergen igår. Koste meg masse med venner og kjæresten. Ser en dame som sitter og kikker på meg, noe jeg syns var litt rart. Plutselig drar hun opp et visitt kort til et modellbyrå hun driver. Ja jeg har hørt om det før. Syns det var veldig gøy, men idag er jeg litt usikker. Burde jeg ta kontakt? Hun sa også jeg så bra ut. Jeg har forøvrig1 barn, og Bittelitt strekk merker på magen :/
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Fordelen med model er jo at de kamuflerer alle slike små "feil" så er du interesert så er det jo bare å prøve seg. :-)
Villa Perlesukker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Så gøy:) Ta kontakt det er jo bare spennende Masse lykke til !!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Du kan jo høre hva hun vil, men det er en viss, les ganske stor, fare for at du må betale for bilder, styling og å stå i et register slik at du kan få "oppdrag". Sjekk i hvertfal nøye om byrået er vellrenomert ol før du betaler noe.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Spammer du her også?! Jeg trodde virkelig du hadde fått nok oppmerksomhet på kvinneguiden! Baah!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå