Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 At det var en mann han skulle komme til å ha seg med kom ikke som noe sjokk, han har alltid vært ærlig med meg om sin bifile legning. Men at det skulle komme nå, midt i graviditeten, og uten at jeg visste noe om det på forhånd - det hadde jeg ikke regnet med. Nå er det nesten som om jeg føler han har bedrevet utroskap.. Og jeg sliter litt med å fordøye det hele.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 nesten? Han har jo vært uto hvis han har hatt sex med en annen! Hadde aldri turd å få barn med en mann som tente på andre menn. Håper det ordner seg men for guds skyld kom deg ut av forholdet asap!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 "Nå er det nesten som om jeg føler han har bedrevet utroskap..?? " Er du dum kjerring??? JA, HAN HAR DA FOR SVARTE SVINGENDE VÆRT UTRO HVIS DETTE HAR SKJEDD MENS DERE HAR VÆRT SAMMEN!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 hadde jeg vært i din situasjon så hadde jeg opplevd det som utroskap, på lik linje som om han hadde vært sammen med en annen jente. For meg er det det at han har vært så intim med et annet menneske som hadde vært vanskelig.. uavhengig av dette menneskets kjønn... Men, det er jo mulig dere to har en avtale som gjør det annerledes, eller at du ser annerledes på det... Kommer jo mye an på hvordan dere har snakket om dette. Du sier han har vært åpen om sin bifile legning.... Men, jeg ville absolutt ha syntes det var grusomt..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Det er jo utroskap om dere ikke har avtalt at det er ok at han har sex med menn, eller andre. Min mann er også bifil, og det er utroskap om det er mann eller kvinne.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Jeg skriver nesten ja.. Det var ikke meningen at det var slik det skulle foregå. Siden jeg har visst om hans seksuelle legning siden før vi ble sammen har jeg aldri ansett det som noen trussel. Vi er godt gift, men vi har også avtalt at han skal kunne få møte andre menn innimellom. Men bare dersom jeg vet hvem vedkommende er, og når treffet er avtalt. Det har aldri skadet forholdet vårt tidligere, det har kun skjedd 2 ganger før (med samme mann). Derfor syns jeg denne gangen er mer "skummel" enn de to første, siden jeg ikke hadde noen viten og dermed null kontroll over situasjonen. Er vel derfor jeg plutselig føler meg litt ukomfortabel med det hele også.. HI
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 æsj! Hvordan kan du tillate det?! Vet du ikke hvor mange seksuelt overførbare sykdommer mange homofile har? Nesten alle med hiv/aids er homofile. At du er villig til å ta den sjansen er helt utrolig. Du får skylde deg selv:)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #8 Skrevet 9. mai 2010 Dumme, dumme kjerring det er alt jeg har å si om den saken!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #9 Skrevet 9. mai 2010 Han er godt kjent med hvordan et kondom virker, og er vant med å bruke det - så jeg er ikke engstelig for akkurat den biten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå