Gå til innhold

ok noen som synes dette er teit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 11 år snart , gravid med 3 mann, tenkte at til denne bursdagen skulle jeg ønske meg en alliansering med 3 diamanter (ikke den størrste selvf. bare den billigste)

Grunnen for at jeg ønsker meg en slik er at jeg skulle egentlig få en slik i gifteringen, men vi tok ikke oss råd til det da, vi betalte bryllupet selv.

Jeg har "ofret " kroppen min for disse 3 nydelige barna, sliti med kraftig bekkenløsning alle gangene, mye sengeligende osv

Saken er at nå har han råd til en slik ring er jeg for kravstor?

han veit det ikke enda da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo lov å Ønske seg det man vil, så får man jo bare se om man får det.........

Skrevet

Det var det jeg tenkte også :P

så får me sjå om ønske går i oppfylelse.

Skrevet

Ønsk deg:-)

Krysser fingrene for at du får den:-)

Skrevet

Selvfølgelig kan du ønske deg det! Det er hvis du blir sur om du ikke får den du er teit ;)

Skrevet

Da kmmer jeg til å nekte sex for en laaaaang stund ,

neida , regner ikke med å få en slik ring men lov å prøve seg iallefal.

Skrevet

Skriv en ønskeliste der ringen står, men også andre ting du ønsker deg. Da kan han velge hva han ønsker å gi deg. Om det er viktig for deg å ha den ringen og du ikke får den i gave kjøper du den selv.

Skrevet

det er en veldig fin allianse ring hos bjørklund (i bergen) på tilbud med 3 stener. til 3898.............. (har nettopp kjøpt den selv)

Skrevet

Det er den jeg ønsker meg, ikke i bergen da, men vil ha gull ikke hvitt gull.

synes de er kjempe fine, veldig dyre da :( så er redd han kommer til å si NOP he he he

men skal jobbe litt med han, har aldri fått barselgave helr så tenkte jeg kunne slå det sammen med bursdagen , siden jeg skal føde i sommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...