Sannellerslik? Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Det begynte med att jeg helt plutselig ble så stiv/øm i hofter, lår og baken... Dette varte bare ett par dager (til i går på formiddagen) Så da det gikk over tenkte jeg fjo! Men så i gårkveld, fikk jeg plutselig så vondt helt nederst i korsryggen, litt fram på sidene og på baken! Er spes vondt når jeg sitter. som om d strammer seg da på en måte.. litt vanskelig å beskrive.. Jeg aner ikke hvorfor jeg fikk dette her. Har ikke gjort noe som helst fysiske ting som gjorde att jeg skulle bli så stiv og øm. Og så kom d så plutselig! hmm..... håper bare d går over. Håper for all del d ikke er bekkenløsning som er på vei.......... Forrige sv.skap hadde jeg ikke ett snev av bekkenløsning. Men har gått til fysio for en stund siden, og da sa han att jeg har skevt bekken...... Krysser fingrene for att d ikke er det! Noen som kan beskrive hvordan bekkenløsning kjennest ut....? Eller er her noen som har hatt lignende plager?
leirbål Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Jeg har ikke hatt det, men jeg har lest mange inlegg om det. Og det er svært varierende hvor de har vondt. Noen har i korsryggen, andre forran ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå