1jente2gutter Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Heisann!hadde eggløsning torsdag og sex lørdag uten kondom.Er det sjans for en graviditet da mon tro?er det ikke ett par dager før eggløsning og dagen etterpå sjansen for en graviditet er der? Pleier å bruke prevensjon,og det er ikke ideelt å bli gravid ennå pga sydenferie og kvalme og oppkast under graviditet.Vil isåfall være 6 uker gravid da,og det er da jeg har blitt syk de 2 andre svangerskapene Barnet er uansett velkomment,men på litt feil tidspunkt..... Håper noen gidder å svare meg på dette!!!!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Ja, det kan vel være en sjanse at du blir gravid. Om du ikke er interessert i å få barn akkurat nå, så kan du rekke å stikke å kjøpe deg en angrepille, men spring fort, det begynner å haste. uansett hva du gjør og hva som blir utfallet vil jeg ønske deg lykke til;)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Sjansen er der jo alltid, det er man jo klar over. Lykke til og bare husk at alt ordner seg på ett vis om det skulle vise seg en blå strek etterhvert:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå