Gå til innhold

I dag fikk min syv uker gamle datter

Anbefalte innlegg

Skrevet

virkelig vist en hel kirke hva hun er god for hva angår stemmeprakt og lungekapasitet. Og ikke ville hun gi seg med det første heller. Til sin mors store fortvilelse. Ble bare varmere og varmere der jeg satt, hun roet seg etter hvert under salmene, men da hadde jo få hørt hennes gråt uansett. Forlot til slutt hele seremonien, og da roet hun seg umiddelbart. Typisk.

Ellers gikk amming i bunad helt topp, men hadde pumpet meg om morgenen og hadde med medbrakte flasker, som oppdatering til dere som svarte meg i tråden i går. Hun var ellers storfornøyd hele dagen og vandret fra fang til fang, mistet henne til og med av syne enkelte ganger. Var en veldig hyggelig dag, med unntak av kommentaren "Så søt lillesøster du har!". "Ehm. Det er datteren min. Tro det eller ei". Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig, da. Men er sikker på at folk synes du var sporty som i det hele tatt tokk en så liten bebi med i kirken. =o)

Skrevet

Hehe, så du fikk svettet litt altså ;-)

Godt å høre at det alt i alt gikk bra, og hylende unger i kirken er jo et velkjent fenomen. Det er jo typisk det at de tar ut alt de er gode for akkurat når det passer aller dårligst.

Og om det kanskje er litt frustrerende nå så kan du jo trøste deg med at du fremdeles er ung og hot når datteren din blir eldre ... i motsetning til meg som nyter de siste ukene av 20-åra mens ungene er små, innen de når ungdomsskolen får de vel spørsmål om de hjelper bestemor med helgehandelen ;-)

Skrevet

Den første av mange svettetokter pga barns "oppførsel"(merk anførseltegn pga baby;))... hehe høres ut som du fikset det veldig bra:)!

Skrevet

Jeg tror kirkestuntet førte til meg og kjærestens første virkelig oppgitte blikkveksling ever! Fikk absolutt svettet. Men var så koselig å se flere av mine venninner igjen, og litt deilig å bare ikke tenke på baby hele tiden ettersom så mange så etter henne (og pappaen). De fleste bare smilte da hun holdt på som verst, men fy fader, hva gjør man, liksom:-p.

Å være ung mor er jo greit nok det, men. Skulle vel alltids ventet til endt utdannelse! Ikke at jeg angrer et sekund, hun er flott! :-)

Skrevet

Khalifa og Kapabel, er det samme person?

Skrevet

Ikke samme person. Jeg har tipset en min mor kjenner om siden, og siden jeg skulle hjelpe henne med å logge henne inn og legge til et bilde på hennes side, siden hun ikke visste hvordan man skulle gjøre det, og dermed glemte å logge UT igjen før jeg svarte, signerte jeg med hennes nick.

Skrevet

Interessant at du har tabbet deg ut med det nicket før da, med samme brukerid og alt?

Skrevet

Var faktisk jeg som laget kontoen til henne også:-).

Skrevet

Og helt tilfeldig svarer hun deg, og du med hennes konto , med minutters mellrom.. Festlig du "mammaen til Ava" :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...