Gå til innhold

Noen advokater her??? Trenger hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tvist med utleier, jeg leier leilighet på 65 kvm uten hverken innvendig bod eller utvendig bod, noe jeg har krav på ifølge teknisk etat. Jeg har nå bodd der i 1 år, og ingenting er skjedd....uholdbart å bo et sted med 2 små barn, sykler, ski, vogner etc, men ikke bod! Forstår at ingenting kommer til å skje heller så valgte nå å holde tilbake noe av leien i håp om at det fikk en fortgang på ting, og da holdt det på å tilte for utleier...jeg fikk beskjed om å sette inn resterende beløp omgående, at dette ikke var lov osv. Men ifølge teknisk etat har de heller ikke lov å leie ut uten bod!!

Så hva bør jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen advokat men du får slå loven i fleisen på dem da å si at du har ventet på dette nå i et år å nå krever du fortgang i saken ellers så sier du opp for eksempel... Du kan også ta kontakt med huseiernes landsforbund eller utleie forbundet å høre med dem.

En annen løsning jeg kommer på må event være å leie et lager og sende regninga til utleier da for det skal jo være inkl i leien ihht norsk lov osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...