Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Så drit i å svare da!! gå videre til neste, og glem hele greia. Det er mange ting som kanskje høres sprøtt ut, men la nå tvilen komme folk til gode i stedet for å skrive FORUMTROLL.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Amen. Slitsomt med mennesker som mistror alt og alle hele tiden. Tillit er en fin ting.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Selv om man ikke tror på HI kan det være morsomt å diskutere saken.
PAVEEL Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Jeg skrev Forumtroll på det innlegget om hun dama som fant div saker hjemme. Dette var helt klart en oppdiktet hitorie. For detaljert forklart i forhold til hvor JÆVLIG man må føle seg i en sånn situasjon. Egentlig lar jeg tviler komme vedkommende til gode, men denne var for opplagt. Ikke pga av selve historien for det er mange sjebner der ute, men oppsetinga av "historien" var for gjennomført rett og slett. Så det så
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Tillit er en fin ting, ja. Folk som bare skriver tulleinnlegg for å more seg over andres forsøk på å hjelpe svekker tilliten til de som faktisk opplever fæle ting. Kommer til å fortsette å skrive "forumtroll" i håp om at andre tenker seg om en gang til før de svarer.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Du hadde jo rett, Paveel, hun innrømmet at det bare var tull. Tror magefølelsen ofte stemmer, ja.
PAVEEL Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Har vært her inne i 6 år nå så jeg begynner kanskje å kjenne igjen konstruerte historier. Iallefall hvis de er for opplagte. Synd at Forumtrollene holder på her inne, for dette er en kjekk side hvis man virkelig har noe på hjertet som man ikke vil stå frem med nick med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå