Gå til innhold

I morgen er det endelig min tur..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet att noen er lei av UL innlegg...men for meg er dette så spennende at jeg bare må skrive her inne!

I morgen er jeg 19 +1 og skal på ordinær ultralyd...gleder og gruer meg mye! Er så spent på å se lille der inne! Husker ikke når jeg begnyte å kjenne liv regelmessig sist, men nå kjenner jeg liv veldig sporadisk og det blir en kjepelettelse å se babyen i morgen ! Håper og krysser fingrene for at alt er bra der inne!

Noen andre som skal til pers neste uke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, så gøy!!! Gled deg!!!

Jeg var på fredag og det var en fantstisk opplevelse. Helt utrolig hvor mye man kan se. Fingre og tær og hele ansiktet (fikk t.o.m sett litt 3D vi da;-)))

Hold oss oppdatert etter undersøkelsen. Lykket til, håper du får en bra jordmor/gyn!!!

Skrevet

I dag var dagen og det gikk kjempebra! Babyen i magen svømte rundt og alt så fint ut! Det blir en liten lillebror til jenta vi har fra før og vi gleder oss veldig! :)

Jordmoren som tok i mot oss var utrolig hyggelig og hadde en på opplæring, så vi fikk mye oppmerksomhet og god tid! Har bare positive ting å si omUllevål når det kommer til ultralydene i begge svangerskapene og jeg ser frem til å føde der igjen!

Skrevet

Masse lykke til i morgen:=))) Gled deg. Blir spennende.

Jeg skal også ta Ultralyd i morgen:=))) Og jeg er så spent på kjønnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...