Gå til innhold

Til dere som har brukt Hausken;)

Anbefalte innlegg

Litt om meg..Jeg har nå prøvd i 1 1/2 år med å bli gravid. ( En kjemisk graviditet), ellers intet. Har et barn på 6 år,men ikke barn med mannen jeg nå er gift med. Gynekologen min har nå sendt søknad til Rikshospitalet.

Der er det jo laaaaaange ventelister.

Har hørt masse positivt om Hausken, og vurderer nå dette.

Men det jeg lurer på er, hvor mange reiser hadde dere til Hauesund i vært forsøk? Er det en forsamtale og så setter de igang?

Lar seg ikke kombinere om det er inn og ut av klinikken mener jeg;)

Takker så masse for svar!

lengter og lengter:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141833362-til-dere-som-har-brukt-hausken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror vi ventet cirka 6 uker på forsamtale. Da dro vi opp og ned på dagen. Vet ikkehvor dere bor, men fra Oslo er det i hvert fall rimelig og greit å fly med norwegian (299 hver vei:).

Etter forsamtalen bestemte vi når vi skulle i gang. Hadde en sjekk hos min gynekolog her underveis. Ringte inn resultatene fra denne og fikk da beskjed om når vi skulle ha uttak. Vi valgte å reise opp på morningen den dagen uttaket var. Dro hjem igjen på ettermiddagen. Og så reiste bare jeg opp igjen den dagen jeg skulle sette inn egg. (Om det hadde vært vårt første IVF forsøk hadde vi nok kanskje gjort det annerledes og blitt i Haugesund fra uttak til innsetting).

Nå er jeg gravid i 25. uke med eneggede gutter :D

Hei, vi droppe den offentlige ivf køen og brukte hausken. Tror vi hadde to mnd ventetid til utredning og deretter gikk det slag i slag :) Kjøpte 3 forsøk og ble gravid på 1 forsøket. Er 18 uker nå :)

Vi ar hatt utredning før, uten noe funn, Hausken brute god tid til samtale og spurte om alt mulig som ingen har brydd seg om før, deretter brukte han under et minutt med gynekologisk ul og hadde da en teori om problemet som ser ut som har vært helt riktig !! Der andre kun legger vekt på blodprøver, tenker Hausken annerledes!

Vi reiste opp til utredning, og uttak og inntak. Noen velger å overnatte dagene melom uttak og inntak, men vi hadde 3 timers biltur og ville hjem for å slappe av.

Nå er jeg 18 uker gravid og jeg vet at gjennom det offentige hadde vi mest sannsynlig ikke kommet i gang ennå....

Lykket til med valget!!

Hei!

Vi kom raskt til pga avbestilling eller noe...det gikk superraskt...

Sitter fornøyd med en liten kul på magen...angrer ikke et sekund på turene over fjellet. Den mannen (og de andre selvfølgelig) kan sine ting! Etter mange negative, fikk vi napp...

PRØV!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...