Rime Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Har hørt man ikke skal spise majones? Noen som vet noe om det??
mammasgull Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Da har jeg et alvorlig problem..., det eneste jeg spiser på skiva nå om dagen er banan og majones.... :S
aprilprinsesse2011 Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 aldri hørt om før!! spiser majones omtrent hver dag men banan og majones???? usj for en kombinasjon!!
kihera Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 da har jeg også et problem jeg er helt enig med dei i det banan og majones er godt trodde det var bare jeg som spiste det jeg hehe :-)
mammasgull Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 jeg er oppvokst med banan og majones, men det er mange år siden jeg har spist det. Det kom tilbake nå i graviditeten... Det går veldig godt an med banan og italiensk salat også
bringebærsnipp Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 ingen fare med å spise majones. er kun olje og eggeplomme (pluss smakstilsetninger: ofte senep, eddik, litt sukker/salt og disse evinnelige konserveringsstoffene) Mayones er en lettvint måte å få i seg sunt fett fra oljer og egg, toppers når du er gravid! (det aller beste er jo å lage den selv så vet du kvaliteten på oljen er god, men den som hadde tid og overskudd til det...
Hoppsideisi :) Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 Naaaam. Banan og majones er super godt! Trodde faktisk at jeg var den enesete i verden som spiste.. hehehe
Rime Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2010 Da er jeg sikkert feilinformert, og det er bra! For jeg elsker skive med hvitost med banan og majones på!!!! NAM, NAM! Må ha det, bare må ha det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå