Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Jeg vil iallefall være involvert:-) Jeg vil skjemme dem bort, ta dem med på ferie, hyttetur i helgene(ikke hver helg da), stille opp som barnevakt og bake kanelsnurrer sammen med dem:-) Være skrukkete og myk å klemme på;-) Dette er gode minner jeg har fra mine besteforeldre iallefall;-)
brooklyn Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Jeg vil være en sånn mormor og farmor som min mamma er. Involvert, engasjert, skjemmer dem bort, elsker dem grenseløst mye, får "gutteabstinenser" hvis hun ikke ser dem på tre dager, som kanskje ikke alltid har så masse tid, men som stopper innom etter jobb med hjertefiskekaker til stor jubel, som inviterer til overnattingsbesøk og baking av pizzasnurrer og som alltid har en is eller rislunsj og et godt fang på lur. Sånn vil jeg være.
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Jeg ser stadig vekk folk her inne nevne at de gleder seg til å bli besteforeldre, men jeg klarer ikke å se så langt fram i tid. Det er noe jeg jobber med hele tiden (et problem jeg har hatt siden tenårene), men foreløpig er det utenkelig for meg å i det hele tatt forestille meg hvordan det ville vært å være bestemor!
Cat.68 Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Jeg elsker å være farmor. Jeg ønsker å være en støtteperson for vår vesle jente, men også en støtteperson for foreldrene. Jeg vil være involvert og finnes der for henne som et naturlig innslag i hennes liv. Ei person hun vil føle seg trygg hos ALTID, og ha en favn og et hjem hun altid vil føle seg vel, og velkommen i. Jeg vil prøve å bli den beste farmor jeg kan bli for henne, og elsker henne betingelsesløst. ÅHHHHHHHH gled dere ;o)))
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Gleder meg til den dagen jeg blir mormor Jeg skal skjemme de bort og være den tullete gamle mormoren som jeg selv aldri fikk vokse opp sammen med. Oj oj, vi skal finne på mye rart, men også kunne ha rolige stunder sammen
Fire småtroll Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Min mormor er mitt store forbilde der Hun er rolig, kjærlig og snill. Vi har alltid vært velkommen der og elsket å overnatte. Hun aktiviserte oss ikke, men satte ingen begrensninger for oss heller. Vi klippet og sydde i gamle restestoffer, tegnet og malte, lagde mat, lekte med knapper, snekret osv osv. Kan aldri huske vi kjedet oss der.. Vi overnatte ofte flere sammen, søsken og søskenbarn. Alltid et fang å sitte på, leste høyt for oss, laget det vi likte best til middag, fikk spise rare ting som brødskive med rosiner på. Når vi ble litt eldre var vi fremdeles velkommen når som helst, som ungdom var det hærlig å rømme til mormor. Drikke te på kvelden og sove lenge om morgenen. Hun dømmer aldri og vi kunne alltid komme dit om det var noe. Hun har 6 barnebarn og vi har absolutt alle sammen bodd hos henne i kortere perioder mellom studiesteder, leiligheter e.l. da vi var unge voksne. Hun har alltid vært hele storfamiliens samlingspunkt, nå er hun 91 år gammel og jeg grøsser når jeg tenker på at hun har begrenset med leveår igjen. Jeg setter henne høyere enn min egen mor og kan ikke tenke meg et liv uten henne. En sånn bestemor vil jeg være!
simba>>>3gutter Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Jeg vil være en som involverer meg og som bryr seg om mine fremtidige barnebarn. Jeg vil sette av tid og ro til at vi kan gjøre noe koselig i sammen uten foreldrene til stede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå