Piipii Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Min mann og jeg har vært borte i helgen, og mamma har passet barna hele helgen. Mamma og jeg hadde en avtale om at ikke mine barn som er 2 og 5 år skulle være med broren min på 9 år å hente søsteren min på skolen. Grunnen er at det er en ganske trafikert vei de må gå på og krysse og broren min er bare 9 år. Jeg syns ikke at han rett og slett er stor nok til å ta det ansvaret. Hva om en av de tre slår seg vrang osv..... Vi hadde også avtale om at de ikke fikk lov til å gå på fotballbanen som ligger nedenfor huset dems, grunnen er det samme som over. Når datteren min kom hjem fortalte hun at de hadde gjort begge tingen og da kjente jeg at jeg begynte å bli temlig irritert!!!!!!! Syns dette var veldig dårlig gjort, eller?
PAVEEL Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Veldig dårlig gjort. En avtale er en avtale rett og slett.
Ugl@ Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Virker noe sløvt og uansvarlig etter min mening. Har ikke latt storebror på snart 12år passe de små utenfor eiendommen her alene tidligere jeg heller. For stort ansvar rett og slett hvis de slår seg vrang begge to.
Piipii Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2010 Ja det er akkurtat det jeg mener også. Kjenner jeg blir så sinnsykt irritert. Syns det var ille nok at de skulle ha begge barna hele helgen og ble ikke noe bedre når jeg fikk høre dette!
Mom2Two Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Det er et altfor stort ansvar for en 9-åring å passe en 2-åring og en 5-åring i trafikken. Helt uansvarlig etter min mening! Jeg synes ikke du overreagerer det minste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå