Gå til innhold

Hadde dere møtt en gammel flamme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min high school love kommer tilbake til byen nå denne uken. Han har spurt veldig mange ganger om vi kan treffes.

Vi har snakket sammen alle disse årene uten at noen har visst om det. Han er en utrolig reflektert og empatisk gutt\mann.

Jeg har alltid sagt nei, mtp mannen min. Han vet ingenting.

I veldig mange år nå føler jeg at jeg ikke har tenkt noe på meg selv, jeg ordner opp og stiller opp hele tiden for mine nærmeste.

Foruten om barnet mitt - som er mitt alt, får jeg ikke i nærheten så mye tilbake som jeg gir til alle rundt meg.

Mannen og jeg har et bra forhold, men det er ikke til å stikke under en stol, at jeg er veldig snill mot ham. Har barna etter aktiv nattevakt så han får sove ut, steller og stuller med ham, og er noe for andre hele tiden.

Merker mer og mer at jeg har et behov for å bli sett, gjøre noe JEG vil!

Jeg VIL møte ham. Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres ganske barnslig ut.

Du har valgt å få mann og barn, da er det der du hører til, ikke i noe svermeri for gamle "flammer".

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke gjort det.

Skrevet

Dette er ikke bare en gammel flamme. Men, en veldig veldig god venn. Vi er godt voksne begge to.

Han er vel kanskje den som vet mest om meg.

Jeg og tenker på det med mann og barn, og er vanligvis ganske steil på dette området. Men, allikevel er lysten der så intens til og ville møte ham.

Skrevet

Får å slå av en prat over en kaffe, helt greit hvis man er åpen og ærlig med den man lever sammen med. Jeg inviterte en eks fra ungdomstida i bryllupet vårt, og vi var året før i bryllup hans. Vi har jevnlig kontakt med dem.

Ikke greit hvis det er gjort med baktanker og bak ryggen på mannen din.

Skrevet

For å forklare litt mer utdypende.. Min mann og jeg har et vanlig A4 liv. Men, han er veldig opptatt av seg selv. I alle år har dette vært ok for meg. Han er som han er, men veldig gode andre kvaliteter.

Når man ikke får annerkjennelse i form av oppmerksomhet, ros osv. blir man ganske enkelt deprivert på disse områdene.

Men, som sagt, jeg velger min mann på tross av dette.

Allikevel på mange mange år, har jeg lyst til å være litt gal. Jeg er en som overholder alle regler og rutiner til punkt og prikke.. Både normer innenfor familie og vennerelasjoner.

Men, nå har jeg som nevnt bare veldig lyst til dette.. Føler meg jo helt gal selv, som bare vurderer det.

Skrevet

Selvfølgelig kan du møte ham, men jeg ville klargjort med mannen min at det var ok for ham.

Skrevet

"Han har spurt veldig mange ganger om vi kan treffes.

Vi har snakket sammen alle disse årene uten at noen har visst om det."

Utrolig dårlig gjort mot mannen din.

Hadde du likt at mannen din hadde hatt hemmelige samtaler med en gammel flamme som gjerne ville treffe han igjen bak din rygg?

Skrevet

Høres ut som at du prøver å komme med allslags unnskyldninger for å kunne treffe han...

Som du skriver, du har valgt å være hos mannen din..da bør du også vise han den respekten som skal være i ett forhold.

Jeg hadde ikke møtt noen gammel flamme om ikke gubben visste om det, eller om han hadde hatt noe imot det.

Har heller ikke samvittighet til å gå bak ryggen på han, samme hvilke problemer som kan oppstå i forholdet vårt.

Skrevet

Så lenge du er helt åpen med mannen din om at du skal gå og ta en kopp kaffe med din gamle flemme så er jo det ok, ellers er det helt uakseptabelt, uansett hvor "A4" du er til vanlig.

Du har valgt ditt liv og må stå for det.

Skrevet

Han har også en veldig god jentevenn han har møtt mye og truffet. Hun har vært forelsket i ham, men ikke omvendt.

Jeg har ikke bevisst holdt det skjult for ham, men ikke hatt noen interesse av og fortalt det. Han har vært der når jeg har hatt behov for det, og omvendt. Jeg har gitt ham kjærlighetsråd og vi har begge hatt partnere.

Ham her var en god venn før jeg traff min mann.

Men, min mann er alltid skeptisk, og liker jo ikke at jeg har guttevenner i så måte.

Vistte vel egentlig hvilke svar jeg ville få her, men godt å lufte tankene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...