Sjokoladebanan Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Uten reklame, og som kan brukes offline? http://www.gratispremium.com/?ref=283724 Svar på noen spørsmål og verv 6 venner, så får du det... :-) Bare et tips :-)
PAVEEL Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Kan man å oppgradere sin "vanlige" spotify med den der da? Altså så har jeg den med reklame.
Sjokoladebanan Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2010 ja jeg forstod det slik :-) Har ikke fått funnet det ut selv enda, så er jo veldig spent, men i følge dem så skal det jo fungere... .-9
Gjest Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Googla det =) Hva er bra med det?? Er det sånn til å laste ned (jeg bruker kun ITunes) Er det ca det samme??
Sjokoladebanan Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2010 Du kan laste ned med premiumversjonen. Den koster egentlig 99 kr i mnd tror jeg. Men i følge den siden her kan du få den gratis så man må jo prøve. :-) Det som er med den her at det meste av musikk ligger inne til å høre på. Du kan søke opp f. eks Brian Adams, så kommer det opp alt han har laget stort sett. Så kan du kjøpe om du vil :-) Syns det er kjekkere enn itunes jeg da men.
Sjokoladebanan Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. mai 2010 Det er den ukjente tvillingbroren til Bryan Adams det ;-) Hahaha... Neida var nok bare en liiiiten skriveleif :-D
Gjest Skrevet 9. mai 2010 #11 Skrevet 9. mai 2010 =) Ok, takk for oppklaringen! Er ikke så oppdatert på sånne nymotens greier! Ha ha ha ha! Nå følte jeg meg plutselig urgammel!!!!
Full house Skrevet 9. mai 2010 #12 Skrevet 9. mai 2010 Hahaha, pluttiplott, den forklaringen likte jeg :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå