trillemamma Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Vet ikke hva som har skjedd, men alt er blitt stort. Skrivebordet, startmenyen, internett og sikkert mye annet. Alt er plutselig blitt veldig veldig stort, man skulle jo tro vi var halvblinde, vi som bruker pcen.
ellen-propellen Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 ctrl og scroll Kan være det hjelper. Eller prøv en restart på pc,det fikser de rareste ting;-)
ellen-propellen Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 ps. Når du skal trykke ctrl og scrolle, så må du "klikke" en gang inne på skrivebordet først.Ellers går det ihvertfall ikke. Jeg pleier å rote til mail eller nettsider slik:-S Klarsker pølsefingrene i det puttelille tastaturet og alt blir rotete,hihi
trillemamma Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2010 Kan godt hende det hjelper, men uanset hvor hardt jeg prøver, klarer jeg ikke å scrolle uten musen. Vi har bærbar pc, uten mus med scroll på. :-( Det helper ikke å restarte pcen.
trillemamma Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2010 Takk. Nå er i det minste internett normalt, er jo også det som er mest i bruk.
trillemamma Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2010 Operativsystemet er fremdeles stort. Msn også. Hvordan ordner jeg det? ctrl og minus kan ikke brukes der.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 9. mai 2010 #8 Skrevet 9. mai 2010 bare hyggelig. høyreklikk på skrivebord, trykk på tilpass, så på skjerminnstillinger, prøv å beveg på den tingen under der det står oppløsning. det kan hende det kan virke
trillemamma Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2010 Yes, endelig. Tusen takk Vesla og Antonio
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå