klovner Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Typen er i utlandet og skal hjem i morra! Spurte hvilken parfyme jg ønsker meg! Lenge siden jg har kjent på andre dufter enn de jg selv bruker, så vil gjerne ha tips? Selv bruker jg chloe for tiden!
bitbit Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Britney spears har mangen gode, den rosa Fantasy er utrolig god!!! jeg får masse skryt av guttene jeg jobbe med i nordsjøen.. og veninner :-)
Lambert Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Nå bruker jeg Versace Diamant, veldig god.Kommer foresten i to pakk. Prafymen til Puma er også god.
Sjokolademonster Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Liker godt parfymene til Versace og Escada. Den originale til Versace som er firkantet og gul på farge med ett gullemblem og gulltopp er veldig god!
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 DKNY Pure. den er kjeeeeeempe god.. mmmmm
mamiladi Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Liker Boss sine nyeste, Chanel sine nye, Guccis. Stella McCartney har en som jeg har ønsket meg lenge... Lukt er veldig individuelt, så det hadde nok vært greit å ta en kjapp tur på parfymeriet :-) Skal selv innom taxfree i morgen og shoppe noen godsaker :-)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 Jeg synes Nina Ricci sin er utrolig god, den som er formet som et rødt eple. Ellers er den grønne DKNY en favoritt, i tilegg til Davidoff cool water
Pinnus Skrevet 10. mai 2010 #9 Skrevet 10. mai 2010 Issy miyake! Kjempegod og sitter på veldig lenge. Ganske dyr, men drøy så den varer lenge.
ღMadame_mim ღ Skrevet 10. mai 2010 #10 Skrevet 10. mai 2010 Noa pearl synes jeg er veldig god. Det er en rundt gjennomsiktig hvit flaske med en hvit perle inni flaska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå