Gå til innhold

Trenger tips om gode parfymer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen er i utlandet og skal hjem i morra! Spurte hvilken parfyme jg ønsker meg! Lenge siden jg har kjent på andre dufter enn de jg selv bruker, så vil gjerne ha tips? Selv bruker jg chloe for tiden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Britney spears har mangen gode, den rosa Fantasy er utrolig god!!! jeg får masse skryt av guttene jeg jobbe med i nordsjøen.. og veninner :-)

Skrevet

Nå bruker jeg Versace Diamant, veldig god.Kommer foresten i to pakk.

Prafymen til Puma er også god.

Skrevet

Liker godt parfymene til Versace og Escada. Den originale til Versace som er firkantet og gul på farge med ett gullemblem og gulltopp er veldig god!

Skrevet

DKNY Pure. den er kjeeeeeempe god.. mmmmm

Skrevet

Liker Boss sine nyeste, Chanel sine nye, Guccis. Stella McCartney har en som jeg har ønsket meg lenge... Lukt er veldig individuelt, så det hadde nok vært greit å ta en kjapp tur på parfymeriet :-) Skal selv innom taxfree i morgen og shoppe noen godsaker :-)

Skrevet

Versace Bright Crystal. Nydelig:)

Skrevet

Jeg synes Nina Ricci sin er utrolig god, den som er formet som et rødt eple. Ellers er den grønne DKNY en favoritt, i tilegg til Davidoff cool water :)

Skrevet

Issy miyake! Kjempegod og sitter på veldig lenge. Ganske dyr, men drøy så den varer lenge.

Skrevet

Noa pearl synes jeg er veldig god. Det er en rundt gjennomsiktig hvit flaske med en hvit perle inni flaska.

Skrevet

Dior addict, den mørkeblå flasken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...