Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Mitt fantastiske familiemedlem med Down er rasende god til å etterligne fugler og husdyr. Jeg forstår ikke hva du hisser deg sånn opp for?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Også omtaler man vel ikke folk som fitte, heller?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 "Mongo" er et skjellsord på lik linje som nigger. Det ble brukt i gamle dager av uvitende mennesker som en beskrivelse på dumme mennesker. Derfor hisser vi oss opp!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Trodde ikke man koblet mongo med downs lenger heller jeg. Vet man brukte det når jeg var yngre - 15-16 år men det er jo 15 år siden. I dag er downs eller downs syndrom et syndrom noen er født med - en kromosomfeil. Mongo er noe apeaktig, en morsomhet.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Det var da en voldsom ordbruk.Vaske munnen sin burde du. Ingen som tar deg seriøst når du snakker slik
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #9 Skrevet 9. mai 2010 Vær så snill og ro deg ned da! Du fremstår som mindre lur når du roper og skriker slik.. Dessuten er du ikke noe bedre selv når du kaller folk for stygge ting.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #10 Skrevet 9. mai 2010 Jeg synes virkelig synd på deg Hi, familien din kan ikke ha det greit med en sånn person som deg som hisser seg så mye over et innlegg på et forum.. Håper du klarer å roe deg nei,stakkars deg. Klem
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #12 Skrevet 9. mai 2010 Hvor tar du egentlig dette fra.Jeg har da aldri sagt noe slikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå