Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 I 18 års alderen rotet jeg meg borte en svært kjekk, men også svært tvilsom type. Hadde et forhold av og på i et par år. Han hadde kjæreste® samtidig og jeg også. Jeg er ikke stolt av det jeg gjorde sammen med ham for å si det sånn. Miljøet han var i var veldig skummelt sett med mine øyne nå. Oslos underverden, dop, våpen og bedrageri. Jeg var fornøyd fordi jeg kunne komme gratis inn og forran køen på alle oslos utesteder. Men jeg utsatte meg selv for en del ubehaglige sex opplevelser. Noe også fotografert. Når jeg så fikk meg en ny kjæreste hadde jeg kun sporadisk kontakt med ham på telefonen. Når jeg møtte ham jeg nå er gift og har barn med sluttet jeg å ta telefonen når han ringte. dette er for syv år siden og siden har jeg ikke hørt noe.....inntil på fredag. Da sendte han meg en SMS. Har ikke svart på den og kommer ikke til å gjøre det. Har lagret nummeret slik at jeg ikke tar telefonen hvis han ringer. Men jeg synes det er så ekkelt. Absolutt ikke den personen jeg vil skal komme i næreheten av livet mitt og familien min nå eller i fremtiden.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Det hørtes kjent ut... Vært borti det jeg også... Får helt fnatt av bare tanken at han kanskje fremdeles har bilder av meg... Jeg har hatt ukjent nr, eller brukt tlf registrert på mannen min for å slippe å bli kontaktet. Så fikk jeg selvfølgelig en forespørsel på facebook :-S Har bare avvist og oversett. Men jeg kunne virkelig ønske at han kunne glemme... Ja, æsj æsj æsj......
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Urk... tror nok mange jenter har vært broti de gata der ja. Håper bare dattern min ikke roter seg borti en sånn en noen gang. Allt jeg gjorde var jo av fri vilje, men motivet var ytre faktorer som kjekk mann, fri inngang og gaver. Tenker ikke fremover når man er 18.... Det værte er at jeg til da hadde vært en skikkelig ordentlig jente. Alltid tillitsvalgt, barnevakt, elevrådsformann , den som holdt taler og fikk toppkarakterene. Plutselig var jeg den værste partyløven.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Har du gitt klar beskjed til han at du ikke ønsker videre kontakt da? Kan jo hende han bare er litt treig i oppfattelsen... Om han ikke gir seg er det jo en mulighet å anmelde han for trakassering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå