Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 jeg er 17 uker på vei, og er så utrolig sliten. Har sovet i snart 4 mnd, bare klart å være våken de timene jeg har vært på jobb, og kanskje ett par timer på kvelden, det har bedret seg litt men jeg sover fortsatt bort mesteparten av dagen. Er sliten for hver minste ting, og har begynt å få vondt i ryggen. Jeg har da heller ikke vært helt ærlig med jordmor, for jeg har bagatellisert dette ganske mye. Samme på jobb, bare smilt og sagt at det går greit. Men egentlig så går det ikke greit! Jeg har ikke et liv utenom arbeid. Jobber som lærer, og det vanskelige er ikke undervisningen men alt det andre... Jeg husker ikke alt jeg skal gjøre, gruer meg til inspeksjonene fordi jeg blir utslitt. Vurderer å ringe legen og be om å få time forå snakke med henne, og håpe på en sykemelding, omså 50% men vet at når jeg har bagatellisert ting så hva er sjansen for at hun tror meg da? Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Si det som det er, at du har bagatellisert det men endelig har tatt til fornuft. Du er nok ikke den første som prøver å virke friskere enn du egentlig er :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå