Gå til innhold

Nyter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

-den første tiden som nygravid. Kvalmen har ikke satt inn enda, så jeg kan drikke kaffe og kose meg. Hemmeligheten i magen er fremdeles godt bevart,-den fantastiske tanken om at et liv igjen spirer og gror inne i magen min:) Gleder meg over tanken på å finne ei jordmor og starte forberedelser.....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å lese ett innlegg som dette:O)

Kos deg masse!!

Skrevet

Hei Magica fra tryll, jeg nyter også disse dagene :) har nettopp funnet ut overraskelsen, og gliser litt mer enn alle de andre både på trening og ellers, det er kjekt å ha noe å glede seg til! Fortelle familie og venner, UL, samtale med jordmor, følge med på utviklingen osv...I tillegg går det mot sommer og sol, det er jo heller ikke noe negativt :D Hææærlige dager!

Skrevet

Nå har jeg ringt og fått time hos jordmor:) Jeg vil da være ca 9 uker på vei,-det er jo revolusjonerende! Sist var jeg i uke 20 første time hos jordmor....hehe Vet ikke hvem hun er, men ønsker meg en som er varm, omsorgsfull og med sans for det alternative....Spennende...

Skrevet

Ja, det er herlig:)) Jeg er nå øyeblikk i uke 10, og det beg så smått å vise på meg.. Så nå må jeg informere mine kollegaer, ser noen av dem har kikket litt ektra siste tiden, hehe.. Hemmeligheten er snart ikke hemmelighet mer, men det er så koselig atte:)

Kjekt å se deg her Mooni! Husker deg fra "bli gravid". Koselig å se du er gravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...