Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Da datteren min gikk på småbarnsavdelingen i bhg, så fikk jeg veldig godt kontakt med den mannlige ped.lederen hennes. Vi flørtet vel litt mer ut over det vanlige, han la meg til på facebook, vi pratet en del. Men så stoppet det liksom. Vi fortsatte å prate mer enn normlalt og flørtende ved henting og levering, men intet anne(som facebook osv). Ok, tenkte jeg, han er vel ikke interessert. Så begynte datteren min på stor avdeling nå i påsken, og det tok 2uker før det tikket inn en mld fra ped.lederen (på småbarnsavdelingen) om jeg ville treffes. Han forklarte at han var veldig sjarmert og betatt av meg, men at det var en uskreven regel at de skulle ha minst mulig kontakt med foreldrene til barna på den avdelingen han jobbet på. Så nå har vi møttes et par ganger da, men jeg klarer ikke å tolke hvor seriøs han egentlig er med meg. Hvis han faktisk hadde følt noe for meg den gangen, ville han virkelig ventet 1år på å gjøre noe med det da?
Gjest Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Man dater ikke foreldrene til unger man jobber med å passe. Det er fullstendig feil å gjøre. Tolk det heller dithen at han, ett år senere, fortsatt syntes at du var spennende og ville ha mer kontakt med deg. Så stilig da:D
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Synes han høres veldig fornuftig ut, jeg. En voksen mann som har evnen til å tenke litt frem i tid på tross av sine følelser for deg. Jeg ville i alle fall ikke kuttet ham ut på dette grunnlaget, snarere tvert i mot.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Synes hvertfall ikke du skal dvele ved at han ikke har tatt kontakt før , hvor intr er han, osv. Da har du drept forholdet før det begynner. Synes han forøvrig høres ut som en kjempe kar basert på det å ta jobben seriøst, regler . Det er også veldig sjarmerende at han ikke har mistet interessen etter så lang tid da han er interessert hvis han fortsatt tar kontakt - og rett og slett viser intr. Snart på tide med et kyss eller noe snart da. teste kjemien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå