Snart 3 søte små ;) Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Skal på hytta til onsdagen , og tenkte å bake med meg litt forskjellig.. Men kommer sannelig ikke på noe å bake...... Har klart å miste oppskrift boka mi under flytting , så har ingen av di gammle gode klassikerne igjen noen som har noen ??
tante grusom master of law Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Jeg smakte suksessterte for første gang for et par uker siden. Utrolig godt! Det skal jeg ta med på hytta til uken. finnes mange oppskrifter på det på nett.
Snart 3 søte små ;) Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2010 I know , det er KJEMPE godt .. men nå har det seg sånn att det er og har alltid vert mammas spesialitet . så den holder jeg meg lang unna å lage . For det blir ALDRI like bra Men takk for bra forslag.. Spiste foresten det i konf i går , å den var litt artig. Laget i langpanne i stedenfor , og med to lag ; bunn- gulkrem -bunn -gulkrem det var også ille godt dobbelt så mye liksom ;)
Jojo x3 Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Oppskriftene finner du på nettet, forslagene mine her: Brownies, gulrotkake, muffins, horn, sjokoladekake, pizzasnurrer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå