Sjokoladebanan Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Må innrømme at jeg har falt i "slurve hjemme i joggebuksa" grøfta. Jeg har vært en del sliten, med skole og div, så når jeg bare har vært hjemme har jeg bare ikke orket å hverken sminke meg eller kle meg så veldig anstendig. Men i dag, så skulle jeg ut en tur, og fiksa derfor meg opp litt. Så med matbordet nå nettopp utbryter mannen min "så fin du er i dag." "Jo takk for det" sier jeg, "Du sier det vel fordi du har lyst på sex i kveld regner jeg med" i en spøkefull tone. Og han helt alvorlig: "nei jeg mener det. Det har skjedd noe med huden din." Da jeg svarer," Ja kjære det kalles sminke." ;-) Jeg kunne ikke annet enn å le. Så nå har jeg bestemt meg at det er jaggu meg på tide at jeg skjerper meg litt når det gjelder å fikse seg litt opp. Når min egen mann ikke skjønner hva som har skjedd med huden min, etter litt foundation og solpudder, så sier det seg vel at det ikke er noe som skjer vanvittig ofte for tiden. Huff og huff, jeg må innrømme at jeg skjemmes litt... Hehe....
Mille** Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Hehe....."det kalles sminke", den var god! Kjekt å få komplimenter da, med eller uten sminke. ;o) Jeg er ganske jålete, så det er ikke ofte mannen min ser meg uten sminke. ;o)
Sjokoladebanan Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2010 Jeg var det før. Eller dvs jeg hadde så lav selvtillitt, at jeg turde ikke å gå uttafor døra uten å pynte og sminke meg først, men etter jeg ble gift og fikk barn, så har jeg bare blitt sløvere og sløvere, og i den siste tiden har det vært ganske ekstremt *tydeligvis* Men nå er det på tide med en forandring. Stakkars mannen min hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå